Science Selective mature, waar bestellen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wijslander

Science Selective mature, waar bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-13 08:15

Waar bestellen jullie de versie 'mature' van Science Selective voor het konijn en wat betaal je ervoor? Ze hebben laatst de inhoud gewijzigd van 2 naar 1.5 kg en bij de meeste webshops ben ik nu 1 euro per kg meer kwijt... Vind ik toch de moeite waard om even goed te zoeken naar de goedkoopste webwinkel!

Wie heeft er tips? *\o/*

Linea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 23:10

Ik bestel science selective momenteel eigenlijk allleen nog maar in Engeland. Voor een zak van 10 kg normale SS betaal ik dan inclusief verzenden 25 euro dus dat scheelt erg veel. Weet uit mijn hoofd niet hoe het met de prijzen van mature zit maar het zal vast ook veel schelen ten opzichte van Nederland. Heb zelf goede ervaringen met Petmeds en Thehayexperts, vooral die eerste verzenden zeer voordelig naar Nederland. Zeker als je grote hoeveelheden tegelijk laat komen of samen met iemand besteld.

Anoniem

Re: Science Selective mature, waar bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 09:13

Ik ga met de bovenstaande reactie mee , ik haal het bij petmeds en als je meer zakken haalt niet perse mature spaart het uit..

Wijslander

Re: Science Selective mature, waar bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-13 06:32

Bedankt voor de tips, op dit idee was ik zelf nooit gekomen!

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-14 17:15

Even een up: ik probeer inmiddels al een week te bestellen bij petmeds, maar vanwege problemen met Paypal lukt dat niet. Dat terwijl ik bij andere sites wel gewoon kan bestellen. Petmeds kan mij niet verder helpen en intussen zit ik bijna zonder voer...

Is er nog iemand met een tip? The Hay Experts zou ik wel gewoon kunnen bestellen, maar daar is het voer weer een heel stuk duurder... Of iemand met wie ik eventueel mee zou kunnen bestellen bij Petmeds?