Reading / Reiki - Overleden Huisdieren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CassieUltra

Reading / Reiki - Overleden Huisdieren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-13 21:51

Hallo allemaal,

Na veel tobben en doen ben ik eens gaan zoeken naar bepaalde dingen in het leven.

Gisteren is onze lieve 14jarige amerikaanse stafford, Steffie ingeslapen..
Dit ivm dat ze ontzettend ziek was, en ze niet met medicatie te redden was.
Na een hele zware dag, ben ik gaan rondsnuffelen op internet naar Reading.
Ik heb een vrouw ge-emailt van http://tussendierenmens.webklik.nl/page ... mmunicatie

De reden dat ik een Reading wil doen, dus het contact leggen na de overlijd ongeveer over een week, is omdat mijn broer hier geen vrede mee heeft en het nog niet los kan laten en zichzelf onwijs veel schuld aan praat wat niet nodig is..

Ik persoonlijk denk dat hij niet 'genoeg' tijd heeft gehad om afscheid te nemen op zijn eigen manier, en hij is echt vreselijk van streek..
Nou wil ik toch in overleg met hem een Reading gaan starten om eens te kijken of het hem kan verzachten.

Hebben hier mensen toevallig ervaring mee? In het contact leggen of laten maken met overleden dieren? Zoja wat zijn jullie ervaringen?
Zoja bij wie? En wat waren de positieve en negatieve dingen?

Ik hoop dat iemand mij hier meer over kan informeren!

Groetjes Cassandra

Urion

Re: Reading / Reiki - Overleden Huisdieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:05

Heey Cassandra jij ook hier, ik ben kim van fb, en chat ;) Nogmaals sterkte ermee en ik lees wel even mee want ik vind dit ook erg interessant. Ik weet zelf geen goede adressen maar ik heb wel eens in het verleden op google ingetikt ''foto readings dieren'' en dan kom je op best veel ervaringen uit. Als je zo'n site aanklikt.

CassieUltra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-13 22:09

hey kim! leuk dat je hier ook bent :)
oke ik ga eens kijken!

Urion

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:11

Er staat me iets bij dat bij deze reader meer mensen een ervaring hadden of hadden besproken op bokt. Moet je even de zoekfunctie gebruiken op bokt misschien vind je dan ook meer erover. http://www.staldanae.nl/readingdieren.php

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 23:32

Weet je wel heel zeker dat je geld aan dergelijke nonsens wilt uitgeven?
Denk eens goed na over wat zo´n (foto) reader claimt te kunnen. Dit is niets anders dan reine tovenarij.

CassieUltra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-13 14:26

Kuggur schreef:
Weet je wel heel zeker dat je geld aan dergelijke nonsens wilt uitgeven?
Denk eens goed na over wat zo´n (foto) reader claimt te kunnen. Dit is niets anders dan reine tovenarij.

Hoe bedoel je? :)

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 20:01

Zoals ik het zie, rusten de doden, en moeten de levenden hun eigen boontjes doppen met in hun hart de goede herinneringen. :) Natuurlijk valt dat zeker als het verdriet zo vers is niet altijd mee, want geconfronteerd worden met sterfelijkheid is ook niet het makkelijkste deel van het leven. Het hoort er echter wel gewoon bij, dat is nu eenmaal zo. Praat jij gewoon eens met je broer als hij het er zo moeilijk mee heeft, dat helpt hem waarschijnlijk veel meer. :)

CassieUltra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-13 12:03

Elanor schreef:
Zoals ik het zie, rusten de doden, en moeten de levenden hun eigen boontjes doppen met in hun hart de goede herinneringen. :) Natuurlijk valt dat zeker als het verdriet zo vers is niet altijd mee, want geconfronteerd worden met sterfelijkheid is ook niet het makkelijkste deel van het leven. Het hoort er echter wel gewoon bij, dat is nu eenmaal zo. Praat jij gewoon eens met je broer als hij het er zo moeilijk mee heeft, dat helpt hem waarschijnlijk veel meer. :)

Daar heb je zeker gelijk in.
Me broer is nog steeds van slag..
Wat ik zelf begrepen heb is dat de doden pas rusten op het moment dat ze losgelaten worden
Maar dat kan hij dus niet..
Hij zit zichzelf een schuld aan te praten over onze Steffie, dat het hem spijt dat hij het zo lang heeft later rekken...
Maar dat moet ie niet doen, wr hebben er bewust meg zn alle voor gekozen!
Maar hij wilt dat niet inzien. ..

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 12:16

Volgens mij gaat een reading niet echt helpen bij het verwerken en bovendien heb je geen enkele garantie dat wat je te horen krijgt waar is. De dood van een huisdier kan je niet zomaar loslaten, ik denk dat het best normaal is dat je broer hier moeite mee heeft.