ik heb hier thuis twee dames rondlopen. Het zijn twee binnenkatjes. Een van de twee, Minoes, is al geholpen (Chronische niesziekte, en constant krols worden wanneer haar lichaam er weer klaar voor was. dit was dus over het algemeen om de week krols -.-'')
De andere dame, Mara, is nog niet geholpen en is al moeder van 3 kids.
Mara is sowiso wel een vreemde, maar wat ik nou toch weer meemaak
Madam heeft opgezette melkklieren, en als binnenkat zijnde -en geen (volle) katers in de buurt te hebben gehad, laat staan dat ze krols is geweest-, is het vrij makkelijk aan te nemen dat ze schijnzwanger is (Ja, ik hou het in de gaten. Mocht ik het niet vertrouwen ga ik naar de DA toe
)We hebben sinds een dikke maand hier nu ook een kitten rondlopen, Kiara. Mara word nu al ''pleegmama'' genoemd

Ze sleepte met haar dochter die hier laatst op bezoek was, heeft de typische moederlijke roep wanneer de kiddo's hier zijn, en natuurlijk Kiara die nu waarschijnlijk alles een beetje loopt te stimuleren qua gedrag
Maar nu zit ik me ineens te bedenken, in hoeverre kan het voorkomen dat ze ook daadwerkelijk melk zal kunnen gaan produceren (dus dat het nog verder gaat dan alleen opzwellen?)