Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
er is oa een geweldige facebookpagina met tips te vinden. Echt met de simpelste huis- tuin- en keukenmaterialen kun je al een hoop spannende puzzeldingen maken voor je hond 
Neej schreef:Hondenpuzzels kun je ook heel makkelijk zelf maken, google maar eens naar hersenwerk voor hondener is oa een geweldige facebookpagina met tips te vinden. Echt met de simpelste huis- tuin- en keukenmaterialen kun je al een hoop spannende puzzeldingen maken voor je hond
Heel veel beterschap voor je hond. Tis nogal wat voor zo'n jong ding om al 2 keer onder het mes te zijn geweest

Nimfee schreef:Ach wat sneu... Zo lang al wachten... Ik kan je wel een troost bieden, als het eenmaal achter de rug is dan kan je hond weer rennen en spelen! Mijn hond kan nu alweer een paar maanden rennen zonder dat ze pijn heeft en dat is zo fijn. Dat was wel wat anders voordat ze geopereerd werd, na 20 minuten wilde ze gewoon niet meer van de pijn.
Zit je hond trouwens steeds aan zijn wond vanwege de hechtingen? Mijn hond moest zeker 2-3 weken een kap om en een legging om haar poot, want ze bleef er maar aan zitten.
aisie schreef:Nimfee schreef:Ach wat sneu... Zo lang al wachten... Ik kan je wel een troost bieden, als het eenmaal achter de rug is dan kan je hond weer rennen en spelen! Mijn hond kan nu alweer een paar maanden rennen zonder dat ze pijn heeft en dat is zo fijn. Dat was wel wat anders voordat ze geopereerd werd, na 20 minuten wilde ze gewoon niet meer van de pijn.
Zit je hond trouwens steeds aan zijn wond vanwege de hechtingen? Mijn hond moest zeker 2-3 weken een kap om en een legging om haar poot, want ze bleef er maar aan zitten.
Nee mijn hond komt er gelukkig helemaal niet aan dus die hoeft geen kap op. Hij was vanavond weer voor controle bij de DA en hij gaat goed. Nog 5 weken te gaan. Ik ga dit weekend even wat spelletjes met hem uitproberen. Hij is heel slim dus ik denk dat hij het wel snel door heeft.