Ja ik ben benieuwd naar waar jullie hond zit overdag en in de avond.
Als ik vrij ben zet ik meestal al gauw de deur open (nu dan tenminste, met dit weer), Nestor zit dan meer buiten als binnen eigenlijk, dat vind hij heerlijk ! Zo nu en dan komt hij eens naar binnen gescharreld om wat te drinken of even een knuffel halen.
In de winter zit hij wel binnen als ik vrij ben, maar dat is meer omdat ik hier geen overkapping heb wat een stuk van de tuin sneeuwvrij zou kunnen houden, dus buiten liggen is dan niet echt een optie helaas.
En als ik moet werken breng ik hem altijd naar mijn schoonvader, die heeft een gigantische tuin, met daarin een grote ren en een overkapping, daar onder staat het nachthok met lekker stro, maar deur van de ren staat altijd open dus hij heeft de gehele tuin tot zijn beschikking.
Die ren is nog van toen ik nog bij mijn vriend en schoonvader inwoonde, dus die laten we lekker staan. Maar bij mijn schoonvader scharreld hij dus de hele dag in de tuin, en kan dan beschut liggen uit de wind/regen/sneeuw noem maar op.
Bij interesse wil ik best een foto maken van die ren
En jullie honden?
(het gaat hier dus niet over uitlaten enz)
Groetjes Angie
Soms gaat het paar weken goed en dan weer ineens niet. Daarbij hebben we nog niet echt een tuinhekje. Er staat wel een traphekje, maar die zit niets vast dus kan nog wel eens omvallen.