Maar het leek mij ook eens leuk om mijn vier katjes even te laten zien toen we ze als kitten hadden, en hoe ze uitgegroeid zijn! Want ik vind het nogsteeds zo leuk om te zien.. Hoe van die kleine, schattige, zachte blèr-beestjes zo mooi uitgroeien. Prachtig.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Laten we beginnen bij de oudste van het stel: Emmy Smugg's Pride. Haar hebben we gekocht bij een cattery. We noemen haar Toulouse, omdat we Emmy niet zo'n leuke naam vonden
Ik kan helaas zo even geen foto vinden van hoe we Toulouse kregen, als kitten. Daarom begin ik bij haar met een foto van toen ze volwassen was.

Echt een prachtkat.

En even een foto van hoe Toulouse veranderd is. Ze heeft in de lente een tia gehad (had een hele hoge bloeddruk waarvan we niets af wisten, krijgt ze nu pilletjes voor) en is daardoor wel echt veranderd. Ze loopt nogsteeds een beetje scheef en stijf en je begint echt te merken dat het allemaal een beetje aftakelt bij haar.. (ze is ook een beetje scheel geworden haha. en grijs..)

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Laten we overspringen naar Mijoux. Mijoux Du Champ Vert is de dochter van Toulouse, de enige kitten die we van het nestje hebben gehouden.
Hier als kitten, 5 weken oud (ze is de meest linkse, snappen jullie waarom ze als kitten altijd "sip-oogje" werd genoemd?
)
Hier 11 weken (samen met haar broer Cartouche)

En hier hoe ze is opgedroogd! (samen met mama Toulouse!)

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
En nu is Bayonne Du Champ Vert aan de beurt. Kleinzoon van Toulouse, zoon van Mijoux en broertje van Berlioz die ik straks nog laat zien.
3 weekjes oud:

9 weken oud:

En nu!

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Nu is Berlioz Du Champ vert aan de beurt!
Ons laatst gefokte kleintje. 3 weekjes oud, hij wist toen al dat hij sexy was!

Yooo dude! Ik zit in een schoen!
Hier 4 weekjes
7 weekjes! (1e van links: Biarritz, 2e van links: Berlioz! Derde van links: Bayonne, 4e van links: Philou)

En zo is hij nu!

Ik hoop dat jullie genoten hebben van de foto's, laten jullie een leuke reactie achter? xxx!