mijn pa heeft ook een weimaraner!! super gave honden!! deze heet schipper omdat mijn pa op een boot woont. en als ze nog eens een teefje nemen gaan ze der putske noemen!! putske is een emmer met een touw er aan om water aan boord te scheppen. overigens vind ik Diva een mooie naam!!
Onze hond noemt Maya, misschien vindt je dat wel een leuke naam?
Jindai
Geplaatst: 30-08-13 23:56
Naar wat voor namen ben je precies op zoek? Misschien heb je hier wat aan? Daar staan een heleboel namen. http://www.dierennamen.nl/namen/honden/vrouwtje/a Ik zou iig gaan voor een naam die een positieve klank heeft.
Honey, Pearl, Lizzy, Abbey, Vanja, Aimee, Dika, Maura, Vita.
Nou is de inspiratie even op haha. Niks met een J! En hartstikke leuk dat je zondag je pup op gaat halen!
Anoniem14
Geplaatst: 31-08-13 07:20
Wij hebben er 3! Waaronder een pup van bijna 5 maanden Oudste reu heet Flosse (had deze naam al toen mijn vriend hem kreeg paar jaar geleden) Dan de middelste, teefje, heet bliss. En de pup heet Jagger! Als er nog ooit een teefje zou komen vind ik Nova een hele mooie naam.
Veel plezier met je hond
Solleke_Noah
Geplaatst: 31-08-13 07:22
Onze teefjes heten Emma en Nera, hoor je ook niet zo vaak
Veel plezier met de pup!
packer
Geplaatst: 31-08-13 07:27
Gefeliciteerd met je weimaraner, de onze heette Taree, dit is een aboriginalnaam, en betekent wilde vijg. Ben altijd iemand van namen die je nooit hoort. Veel plezier met je puppekind
Nanno_123
Geplaatst: 31-08-13 07:30
Wij hadden ook ellendig lange discussies en uiteindelijk is het boaz geworden maar daar heb je hij een teefje niets aan haha. Boa kan misschien wel? Hihi Bola, nola, bella.. Oja de pup verderop in de straat heet Noodle die vind ik ook wel leuk! Das ook een teefje.