Ik heb een bijzonder dier omdat....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Brievenbus

Ik heb een bijzonder dier omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-13 12:42

Lijkt me leuk om te horen waarom jou dier voor jou bijzonder is. Iedereen heeft zo zijn eigen reden en dat kan van álles zijn! Laat u horen!

Spelregels; 2 foto's pp en houd het gezellig :j

Ik zal zelf beginnen! Ik heb een bijzonder dier omdat...
Semmie er altijd voor me is en me altijd aan het lachen maakt! :')
Take it off pleassssse
Afbeelding

En omdat hij een beetje dommig is :+
Kruipruimte van dichtbij bekeken
Afbeelding

_Silke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 12:52

_Silke

Re: Ik heb een bijzonder dier omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 12:52

Oh sorry zie nu pas dat het max. 2 is... Mogen er drie als er linkjes zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 12:55

Leuk!

Ik heb een bijzonder dier omdat ie ontzettend aanhankelijk is, een bijzondere mimiek heeft :+ en af en toe echt ontzettend simpel is :=
En ook een beetje dommig..

Ik heb het over Snor, onze kat :+
Afbeelding
Afbeelding
Onze koning van het dak :+

https://sphotos-b-ams.xx.fbcdn.net/hpho ... 7193_n.jpg
En nog eentje in linkje om te laten zien hoe tevreden hij kan liggen :)

Echt een super knuffelige kat, en gaat al behoorlijk wat jaren mee.. Waar ik heel erg blij om ben :)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 12:58

Ik heb een bijzonder dier omdat ze echt mijn beste vriendinnetje is, ze precies aanvoelt als er iets mis is en wanneer ik ook maar 5 minuutjes weg ben ze al helemaal gek wordt als ik er weer ben.

Verder is ze geobsedeerd door de politie, de sirene hoeft ze maar de horen of mevrouw zit al voor het raam te kijken.

Hier kunnen jullie mijn kleine meisje bewonderen. <3 [BB-ITP] Later als ik groot ben ...

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 13:04

Mex is heel bijzonder,ik zag haar bij een cliente,was liefde op het eerste gezicht van 2 kanten.
Zij was bang,slechte vacht,heel onzeker. Ik had helemaal niet de intentie om aan hond te beginnen....

Dit was haar 5 maanden geleden

Afbeelding

En zo is ze nu. Waar ik ga,gaat Mex. Zondag beginnen met de elementaire gehoorzaamheid, en hoop ik dat ze wat zekerder wordt.

Afbeelding

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 13:47

Ik heb een bijzondere Ambros (paard) omdat hij zo stoer maar ook zo vriendelijk is en alle pluspunten heeft van de Fries en van de Tinker. Ik heb hem de naam Ambros, gegeven (heette Bont black) is een Ierse naam en betekent Goddelijk en dat is hij.

Ik heb een bijzondere Thor (hond) omdat hij zo ontzetten lief is voor andere honden, groot en klein, en voor scheidsrechter speelt als 2 andere honden ruzie hebben.

Thor met Boxer pup van mijn zus....
Afbeelding

En wat maakt Kleine Baldr (hond) bijzonder, zijn altijd vrolijke aanstekelijke gedrag, op en top een levensgenieter die elke dag weer een glimlach op mijn gezicht brengt. Kan het goed vinden met Ambros. Allebei een grote mond en een klein hartje.

Ambros en Baldr...
Afbeelding

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 14:07

Balou, omdat hij wel alles durft weg te halen wat ik niet durf. Wanneer ik een spin of ander insect zie is die altijd trouw _O-

Afbeelding

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-13 15:03

Wat leuk allemaal! En die laatste :=

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 15:08

Haha dankje! :D Hij is wel echt mijn redder in nood soms. Spin over mn bed. Baaaaalouuuuu, eten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 15:10

Inderdaad, die kop van jouw kat Saaams :') Echt van 'ik lus je rauw. rawr.'

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 15:10

hij er nog steeds is mijn hond van nu bijna 16. Ik was in de veronderstelling dat ik een kruising kocht tussen een labrador en Ierse setter mare niets is minder waar het is een soort van teckel geworden haha maar ow wat is ze lief en ze heeft der slechte momenten maar steeds komt ze er weer boven op en voelt zo goed aan als ik even niet lekker in me vel zit yup hoop dat ze nog even bij me blijft!

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-13 15:11

Saaams schreef:
Haha dankje! :D Hij is wel echt mijn redder in nood soms. Spin over mn bed. Baaaaalouuuuu, eten!

Dat zou Semmie dus nooit doen he.. :n Die begrijpt dat gewoon niet, hij is echt een dombo.. :')

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 15:12

Spinnen bewegen, alles wat beweegt is leuk. En alles kan je opeten volgens hem. Zoals dode vliegen, mieren, spinnen. Springt en huppelt achter bijen, wespen en duiven aan en padden zijn 't einde! _O- raar dier.

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-13 15:13

dito schreef:
hij er nog steeds is mijn hond van nu bijna 16. Ik was in de veronderstelling dat ik een kruising kocht tussen een labrador en Ierse setter mare niets is minder waar het is een soort van teckel geworden haha maar ow wat is ze lief en ze heeft der slechte momenten maar steeds komt ze er weer boven op en voelt zo goed aan als ik even niet lekker in me vel zit yup hoop dat ze nog even bij me blijft!

_O- Haha, mijn zus had dit ook! Die dacht dat ze een ridgeback x lab had gekocht.. Maar het lijkt nu meer een corgy x staffy ofzo _O- :=

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 15:13

Mn poedel met 1 jaar onder een auto door is gerolt en niks mankeerde op wat kneuzingen na

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 15:16

Ik had een bijzondere kat omdat die altijd yoga deed , helaas is ie overleden (aangereden) :( En heb geen foto's meer.

judith__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 15:17

Knuffel is een bijzonder konijn omdat ik hem van mijn vader heb gekregen die nu op aruba woont.
En op deze manier toch dichtbij mij is.

En omdat wij een heel bijzondere band samen hebben

Foto staat in profiel