Boxer zit niet meer in de bench alleen ben ik zelf maar 1,50 m en slepen met die bench van 1,07 is toch wat lastig vooral omdat het een stukje lopen is. Die ijzeren bench wil ik tegen die tijd wel weer in de woonkamer gaan opzetten en wil voor de eerste weken ook boven een ijzeren bench neer gaan zetten, die mag wel wat kleiner zijn.
Hond laat ik niet in de auto, auto staat niet in zicht namelijk en flink stuk van waar ik aan het trainen ben. Wil daar toch zicht op hebben. Aangelijnd is bij de gehoorzaamheidstraining wel mogelijk maar bij behendigheid niet daar krijg ik geen pin de grond in (in binnenhal). Boxer heb ik op die locatie ook altijd in haar stoffen bench met opbouwen omdat ze soms kan uitvallen en anderen daar niet altijd goed op letten. In de bench is het geen probleem maar ze is ook absoluut geen sloper.
Dierenfan onze boxerteef is ook ruim 30 kg en ze heeft volgens mij in de stoffenbench ook eentje van 1 meter zodat ze wel goed kan liggen, maar rechtop zitten kan er minder goed in (vooral als ze wil kijken).