Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amnero schreef:Ja ze mogen dit.
Als zich geen eigenaar meld, is het beestje het 'probleem' van de gemeente en heb je een grote kans dat ze per direct ingeslapen word.
Meestal houden ze 14 dagen aan
Amnero schreef:Ja ze mogen dit.
Als zich geen eigenaar meld, is het beestje het 'probleem' van de gemeente en heb je een grote kans dat ze per direct ingeslapen word.
Vivian__ schreef:Amnero schreef:Ja ze mogen dit.
Dus stel, de eigenaar van dit beestje is op vakantie en is pas over 13 dagen terug. Tot die tijd wachten ze met opereren..?
maaike2800 schreef:Ik twijfel om inderdaad aan te bieden de operatie kosten voor te schieten, indien zich later eigenaren melden krijg ik het terug, indien die niet opdagen krijg ik de kat (heb evt goed plekje voor hem bij bekenden van me). Maar helaas heeft mijn eigen kat ook net een operatie ondergaan en weten we dat hij nog een keer moet. Dus zou ik 3 dure operaties in korte tijd moeten betalen, dit is financieel wel erg zwaar. Vandaar dat ik graag alternatieven hoor.