Ik plaats dit topic omdat ik me toch wel een beetje zorgen maak over mijn kat, en er misschien bokkers zijn die er bekend mee zijn of het ook weleens hebben meegemaakt.
Mijn kat (9 jaar)mankeert eigenlijk nooit iets, speelt altijd buiten overdag en in de avond ligt ze lekker op haar poefje. Nu de laatste week gedraagt ze zich vreemd ( Rondrennen als een gek en op plaatsen liggen waar ze nooit ligt of heeft gelegen en ook kaas waar ze normaal dol op is wil ze niet )
Het begon eigenlijk vrijdag avond toen ik thuis kwam van me werk, ik dacht bah wat stinkt het hier in huis dus ik dacht eigenlijk meteen ze heeft ergens hier in huis gepoept en niet op de bak! maar toch wel, heel haar bak lag vol diarree logisch dus dat het zo stonk.
Vervolgens de volgende dag heeft ze de vloer onder haar poefje '' ondergekotst ''. Waarop ik gelijk tegen mijn vriend zei dat ik met haar naar de dierenarts wilde. Maar mijn vriend zei ook ja he ze kan toch iets verkeerd gegeten hebben wij spugen toch ook weleens wacht het even af!
Zo gezegt zo gedaan, zondag niet gespuugt wel diarree dus ik dacht het neemt al af ( al hoewel ik niet weet wat ze buiten doet natuurlijk ) Maandag zover ik weet niets.
Maar vanochtend kwam ik beneden lag er echt abnormaal veel spuug + Diarree over de grond , haar oogjes stonden flauw en ze stond te miauwen als een gek. In de ochtend geven we haar altijd wat kattenmelk en ze heeft 24 uur per dag brokjes die ze kan pakken, beiden
was niets uit.
Nu zit ik op mijn werk en maak ik me toch zorgen over haar en zit het me echt niet lekker, Ik heb voor morgen ochtend een afspraak staan bij de dierenarts maar ik was benieuwd of er misschien mensen zijn die hier bekend mee zijn of het weleens hebben meegemaakt zodat ik misschien al iets kan doen of ergens rekening mee kan houden.
Ps. Sorry voor het smakelijke verhaal zo rond lunch tijd