Ik kwam net terug van de puppycursus met Dana en er een duif op de weg. Ik dacht nog, duif, duif gaat ens vliege. Maar hij ging nie vliegen. Dus ik vol op de rem. Fladdert ie net nog voor mij weg. Ik had hem echt net niet geraakt.
Ja wat doe je dan, laat je dat beest met zijn zelfmoord neigingen daar zitten òf ga je hem redden. Tja, Rianne to the resque natuurlijk. Dus ik achter die duif aan. Hij kon echt niet meer vliegen, maar hij ging wel onder een droge sloot in. Dus ik er achteraan, gelukkig kon ik hem te pakken krijgen(waar geitjes vangen in argentinië al niet goed voor is + de lessen duif vasthouden bij de ptc+[ik had toen wel een kater, maar heb er zeker nog wat van onthouden]).
Ik terug naar de auto, waar Dana zeer nieuwsgierig voor het raam zat, want wtf is mijn baasje aan het doen in de sloot haha. ik kom bij de auto en denk oliebol, ik kan die duif natuurlijk niet los door de auto laten vliegen
. Toen heb ik mijn shirt maar uitgedaan en hem daar ingestopt en zo naar huis gereden. (gelukkig liep de buurman niet op straat haha). Thuis bleek dat hij waarschijnlijk ergens tussen heeft gezeten of is geraakt met hagel. hij heeft niets gebroken, maar zijn vleugel is op een plek kaal. Ik kijk het maar aan tot morgen. Normaal gesproken ben ik voor het uit zijn leiden verlossen, maar dit beestje heeft nog wel een kans. die willen we hem graag geven.
) en die hebben ze meegenomen, opgevangen en weer uitgezet. Succes!
Maar je kunt allicht even bellen, de telefoondame kan je vast meer vertellen..