Iep is dus een drie maanden oud dametje met een Nederlands Hangoor vader en een Teddy moeder. Het was niet geheel de bedoeling dat die twee gekruist zouden worden, maar er is wat leuks uit gekomen!
Mevrouw is erg energiek, veel te nieuwsgierig en ongelofelijk slim. Deurtjes van een ren? Die worden gewoon open gemaakt ondanks dat ik zelf moeite heb om hem open te maken. Het deurtje van het hok kan naar buiten toe niet scharnieren maar naar binnen wel? Dan trekken we hem gewoon naar binnen toe en duwen we er wat onder zodat je vervolgens jezelf er tussen kan wurmen. Een nieuwe ren, waarvan we dachten dat de spijlen niet te breed waren waren helaas ook gewoon te breed. Draai je een keertje om en mevrouw loopt vrolijk tussen de plantjes.
Maak kennis met Iep!

Ze krijgt af en toe een stukje ongezouten soepstengel, dan blijft ze tenminste braaf zitten voor de foto. Ik heb haar wangen geknipt omdat ze constant aan het niezen was door al het pluis.
Best lief toch?

Ze krijgt af en toe een stukje ongezouten soepstengel, dan blijft ze tenminste braaf zitten voor de foto. Ik heb haar wangen geknipt omdat ze constant aan het niezen was door al het pluis.
Best lief toch?