Gisteren zijn wij met onze oude poes naar de dierenarts geweest omdat ze een nogal gore lucht rond zich had hangen en haar elleboog (Die al dik was door artrose, zeiden ze toen iig) wat vies was. Bij de dierenarts is haar poot schoongemaakt en bleek er onder de huid een behoorlijk gat te zitten, wat echter niet te zien was omdat het van buitenaf maar een klein plekje was. Je keek behoorlijk haar elleboog in en daarin zag je een soort witte druiventros zitten, maar dan iets kleiner. De dierenarts zei eerlijk dat het een bacterie kon zijn die ook in hout zit en die ''kamertjes'' maakt... Als het dat niet is, dan is het kanker... Ze wou 10 dagen gaan behandelen met 2 soorten antibiotica en pijnstillers en dan moest het witte, roze gaan worden... Zo niet, dan moesten we er een punt achter zetten.
Was er behoorlijk kapot van, ondanks dat het een oudje is en ze toch een keer dood zal gaan...
Poes dus maar verteld dat ze hééééél hard haar best moest gaan doen, omdat we haar nog niet kwijt willen.
Vandaag, 1 dag later!
Het is niet te geloven maar de stank is een stuk minder en de wond begint roze te worden....
Toen m'n zus het zei, dacht ik eerst, wss willen we gewoon dat het goed komt en lijkt het dus beter te gaan. Maar nee, het is écht roze aan het worden!
Het is ook altijd al een dikkertje en nou werd ze wel erg dun, dierenarts vond haar voor haar leeftijd helemaal niet dun, maar wij zelf wel... Maar madam ziet er een stuk beter uit vandaag.
Ik maak nu elke dag een foto, om het te kunnen controleren, helaas heb ik dat dag 1 niet gedaan... Maar ik was er bij toen de dierenarts het schoonmaakte en toen was het helemaal wit.
Niet kijken als je er niet tegen kunt!
http://7.media.hyves-static.net/1539886670/6/gNkN/0/img1539886670.jpeg

Duimen jullie mee, zodat deze oude dame nog een poosje mee kan?
Het ging niet meer... Haar koppie kon nog jaren mee, maar haar lichaam was op, haar poot werd gewoon weggevreten door de kanker.