we krijgen een aquarium. W\maar hebben nog geen idee wat we er in willen houden. En hoe en wat ben nu dus reaseach in boeken enz. maar ik dacht een bokeer met aqaurium zou dr toch wel zijn wil iemand me een betje uitleg geven
Ik ben altijd een fan van de kardinaal tetra, omdat ze zo mooi kleuren, hoe meer je er hebt, hoe mooier het word.
fuego3
Geplaatst: 27-08-13 21:51
ik vind die nemo vissen zo mooi , annemoon toch ? mijn schoonvader heeft er kleine kikkers in ook heel leuk.
Nena_
Geplaatst: 27-08-13 21:54
Ik zou beginnen met bijvoorbeeld guppies & tetra's! Voordat je vissen in je bak doet moet je 2 weken het aquarium zijn werk laten doen, dus pomp aan & licht aan (snachts natuurlijk uit) Dan word je water goed, dan je water meenemen naar de dierenwinkel en laten testen (bij ons is je water laten testen gratis) En dan kan je vissen er in doen. Veel plezier met je nieuwe aquarium!
60x30x30 is wel vrij klein. Je zou eens kunnen zoeken op http://aquavisie.rgkoelman.nl/zoeken.asp. Daar kun je in de database zoeken op hoe groot je aquarium is, hoe warm en hoe hard je water is en aan de hand daarvan krijg je welke vissen je zou kunnen houden.
Rosie
Geplaatst: 02-09-13 17:34
Vind het persoonlijk aan de kleine kant. Maargoed ik heb er ook niet bijster veel verstand van. Misschien kun je er guppen indoen TS?
Tien neon tetra's, 6 corydoras panda en 10 citroen/vuur garnaaltjes. Dat hoort in mijn bakje van die afmetingen te zitten (helaas veel uitval vanwege een onbekende reden...).