en wat is het baasje trots zeg!
Eigenlijk hadden we willen wachten tot het hij 1 jaar word op 3 September maar omdat het 19 Augustus het beginners team startte toch maar ingeschreven en begonnen.
De eerste les ging vooral erom dat Guinness alle toestellen leerde kennen en wat deed hij dat goed, man o man o man! commando's meteen maar eraan gekoppeld en voila, van een leien dakje.
Wat ben ik blij met zo'n slimme hond, iets wat ik nooit gedacht had leuk te vinden is nu echt mijn trots.
Even wat informatie
Guinness fan 't Tjerkeriede
Border Collie
3 September 2012
Blue Merle tan
m. Armati's Funky Freestyler Jade
v. Tag
vm. Dyba
"Hoog!"

Let op Guinness, komt ie!

Tussendoor even een kriebel als beloning

"Rustig!" Gelukkig zit dit knopje er perfect op doordat hij al als 8 weken pup meeging naar de paarden.

Kom maar op met dat snoepje!

De slurf oefenen. "Guinnuuuuuus kom dan!" Om de hond aan de andere kant zo te zien

"Door!"

Haasje hup!

De wip was een beetje spannend.

Breedtesprong, hij zat aan de riem omdat de slalom erop volgde.

Het moge duidelijk zijn hoe trots ik ben op mijn hondje!
& Jorinda natuurlijk bedankt voor de foto's! 
Eigenlijk hadden we willen wachten tot het hij 1 jaar word op 3 September maar omdat het 19 Augustus het beginners team startte toch maar ingeschreven en begonnen.
De eerste les ging vooral erom dat Guinness alle toestellen leerde kennen en wat deed hij dat goed, man o man o man! commando's meteen maar eraan gekoppeld en voila, van een leien dakje.
Wat ben ik blij met zo'n slimme hond, iets wat ik nooit gedacht had leuk te vinden is nu echt mijn trots.
Even wat informatie
Guinness fan 't Tjerkeriede
Border Collie
3 September 2012
Blue Merle tan
m. Armati's Funky Freestyler Jade
v. Tag
vm. Dyba
"Hoog!"

Let op Guinness, komt ie!

Tussendoor even een kriebel als beloning

"Rustig!" Gelukkig zit dit knopje er perfect op doordat hij al als 8 weken pup meeging naar de paarden.

Kom maar op met dat snoepje!

De slurf oefenen. "Guinnuuuuuus kom dan!" Om de hond aan de andere kant zo te zien

"Door!"

Haasje hup!

De wip was een beetje spannend.

Breedtesprong, hij zat aan de riem omdat de slalom erop volgde.

Het moge duidelijk zijn hoe trots ik ben op mijn hondje!

Het is echt zo zonde!