Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
japielover schreef:Is ze geholpen?
oftewel zonder 'het spulletje' loopt ze nog steeds weg dat durf ik wel te garanderen. Rebel_Jits schreef:Is zo'n electric fence een idee? Dan gaat de halsband trillen oid als ze bij die fence komen. Wel even afdoen als je gaat wandelen
dierenfan schreef:japielover schreef:Is ze geholpen?
ze zijn niet 365 dagen in het jaar loops hooroftewel zonder 'het spulletje' loopt ze nog steeds weg dat durf ik wel te garanderen.
hoe vaak en lang wordt er mee gewandeld gemiddeld op een dag? Wat wordt daarnaast nog met haar ondernomen? Welke rassen zitten in haar verborgen en hoe waren de ouderdieren qua karakter (oftewel kan ze het al geerfd hebben van 1 of beide ouders dan is het al veel moeilijker te trainen namelijk)
japielover schreef:dierenfan schreef:ze zijn niet 365 dagen in het jaar loops hooroftewel zonder 'het spulletje' loopt ze nog steeds weg dat durf ik wel te garanderen.
hoe vaak en lang wordt er mee gewandeld gemiddeld op een dag? Wat wordt daarnaast nog met haar ondernomen? Welke rassen zitten in haar verborgen en hoe waren de ouderdieren qua karakter (oftewel kan ze het al geerfd hebben van 1 of beide ouders dan is het al veel moeilijker te trainen namelijk)
Dat klopt..
Maar ook als ze niet loops zijn gaan ze net iets grager een blokje om