Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Sorry om je teleur te stellen, maar het is te klein voor vissen. Als je er een tropische bak van wil maken zou je er wat garnalen of wat Rasboras Brigittae in kunnen houden, maar verder is 25 liter echt veel te weinig om er diervriendelijk iets in te houden.
love_western schreef:Vjestagirl schreef:Sorry om je teleur te stellen, maar het is te klein voor vissen. Als je er een tropische bak van wil maken zou je er wat garnalen of wat Rasboras Brigittae in kunnen houden, maar verder is 25 liter echt veel te weinig om er diervriendelijk iets in te houden.
Ik vind de Rasboras Brigittae er ook niet geschikt voor.
juliejaxx schreef:Ik heb al eerder een tropisch aquarium gehad.
Ik de winkel zeiden dus dus dat er guppen in konden, ze hadden er zelf eentje aanstaan en daar zaten zelfs twee sluierstaarten in. Aaarg ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen, guppen vind ik hele leuke vissen en als de dierenwinkel zegt dat ze erin kunnen , dan ga ik daar ook vanuit maar op internet zegt iedereen het tegenovergestelde..
Vjestagirl schreef:juliejaxx schreef:Ik heb al eerder een tropisch aquarium gehad.
Ik de winkel zeiden dus dus dat er guppen in konden, ze hadden er zelf eentje aanstaan en daar zaten zelfs twee sluierstaarten in. Aaarg ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen, guppen vind ik hele leuke vissen en als de dierenwinkel zegt dat ze erin kunnen , dan ga ik daar ook vanuit maar op internet zegt iedereen het tegenovergestelde..
In dierenwinkels hebben ze vaak 0,1% verstand van vissen. Als ze dat al halen. Het gaat vaak alleen om de verkoop.
Guppen hebben veel meer ruimte nodig dan dat, en verwarming.
Sluierstaarten erin is helemaal gewoon dierenmishandeling.
juliejaxx schreef:Wat kan?