Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
savieralover schreef:Is er geen mogelijkheid om de vorige eigenaar van jullie huis te achterhalen? misschien willen die de kat terug hebben (of ben je er zeker van dat hij achter is gelaten?) zou het kattenluik denk zelf weer open doen gewoon omdat het dier het zelf waarschijnlijk zo gewend is dat hij zelf naar binnen en naar buiten kan lopen. en als je hem toch wilt houden is dat net zo makkelijk. Wil wel nog even zeggenn dat ik het echt top vind hoe je dit hebt gedaan echt een grote pluim voor jou!
belle_boef schreef:savieralover schreef:Is er geen mogelijkheid om de vorige eigenaar van jullie huis te achterhalen? misschien willen die de kat terug hebben (of ben je er zeker van dat hij achter is gelaten?) zou het kattenluik denk zelf weer open doen gewoon omdat het dier het zelf waarschijnlijk zo gewend is dat hij zelf naar binnen en naar buiten kan lopen. en als je hem toch wilt houden is dat net zo makkelijk. Wil wel nog even zeggenn dat ik het echt top vind hoe je dit hebt gedaan echt een grote pluim voor jou!
Ze hebben de hele winter+voorjaar gehad. Kansen genoeg lijkt mij.
wilde dus eerst proberen of onze poes hem zou accepteren, maar zo te zien is ze heel sociaal.
de vorige bewoners waren hele oude mensen, zijn overleden!
hij ligt lekker te slapen.
onze poes is iig onvruchtbaar en als hij wel nog man is, gaan deze week zijn edele delen eraf