Mijn honden zijn alle vier geholpen en mijn reutjes hebben steeds meer last van opdringerige hormoonbundels en het valt me op dat steeds minder honden geholpen worden.
Nou is mijn vraag heel duidelijk: waarom niet?
Hoorde laatste iemand heel trots vertellen 'je haalt het karakter eruit, mijn reuen luisteren toch goed dus geen reden om ze te helpen'. Half uur later liep ik het park uit met twee geile reutjes en een gefrustreerde baas die alleen maar aan het roepen en schreeuwen was en op den duur ons had ingehaald 'dat doen ze anders nooit'. Vast niet

Voorheen wachtte ik nog op de baasjes als er weer iets mee liep met ons, tegenwoordig doe ik dat niet meer, eigenaren zoeken het maar zelf uit.
Maar niet alleen reuen, ook ongeholpen teefjes worden steeds erger. Kwam laatst iemand tegen die slaande en schoppende bewegingen maakte naar mijn honden en riep 'hou ze bij je hou ze bij je'. Ik vraag wat er aan de hand was en kreeg het antwoord 'ze is loops'...Misschien ben ik dan simpel, maar waarom ga je naar een erg druk hondenbos met je loopse teef??

)
)
maar ja dat is er 1 op de ?...