Een half jaar geleden begon onze hond te kreupelen met zn achterpoot. Dierenarts was voor de kippen bij huis en wilde de hond wel controleren. Zijn conclusie was een verrekking van de voet. Advies rust houden. Dit werkte wel wat.. en eigenlijk liep hij wel weer goed. Heel af en toe weer kreupel.
En nu is t weer mis. Ik voel en zie niets aan zn poot. Hij geeft zelf ook niets aan. Behalve dat hij dus niet steunt en loopt op die poot. Vanmddag naar de DA terug en wat mij betreft maken ze een foto. Ben benieuwd.
Heb je zijn heupen wel eens op de foto gehad? Mijne heeft slechte heupen en als hij last heeft dan loopt hij met zijn hele lijf scheef... De volgende stap is er niet meer op willen lopen. Maar zover laat ik het niet komen omdat ik weet wanneer hij rust nodig heeft (dat leer je gaanderweg)
Nee er zijn nog geen foto's gemaakt. Tot nu toe kregen we steeds advies om m te laten rusten. Dat werkte eerder wel een beetje. Maar t lijkt dit keer alleen maar erger te worden. Hij heeft er nu al poosje last van. Knettergek van t niet mogen rennen wat hij zo graaag doet. Dus ze moeten nu maar is verder kijken.
Ik zou iig een foto laten maken, het kan ook gewoon slijtage zijn. Borders zijn keihard voor zichzelf en kennen amper grenzen. Dus als ze pijn gaan aangeven en er zelfs niet meer op willen lopen mag je iig aan nemen dat hij flink wat pijn heeft.
Nou ben geweest. DA dacht zelf dat de spier bij zn bil gescheurd (is geweest). Die is verdikt. Heb ik zelf ook gevoelt. Nu pijnstilling. Ontstekkingremmers en rust. Anders weer terug komen.
Ik zei dat ze best een foto mocht maken. Maar ze dacht dat niets uitwees omdat ze denkt dat een spieren kwestie is.