super trots op me poezenkind Chanel!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

trysteffy

super trots op me poezenkind Chanel!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 22:08

bijna 6 weken terug kreeg onze lieve chanel 6 kleintjes op jonge leeftijd van bijna een jaar.
ze is een super moeder wat we niet hadden verwacht kittens zijn gezond en zien er super uit en snelle jongen en dames waren het binnen een week hun ogen open en binnen 2 weken al kunnen lopen!

nou vrijdag de nacht merrie van de avond.
onze chanel was smiddags nog lekker aan het spellen met de kleintjes ze ging tegen 5e even een rondje om van buiten werd ze binnen een half uur ernstig ziek me moeder belt me op het gaat niet goed met chanel ik snel naar huis gegaan en mevrouw lag gewoon half dood. alles kwam er uit van voor en achter.
me vader ging me tante ophallen en daar wou me moeder op wachten ik zei gelijk we moeten naar de dierenarts dus toch naar de dierenarts gegaan we stapte uit de auto kwam er een ambulance aan met sirenes aan ging langs ons arme chanel schrok er hellemaal van dikke staart en pootjes naar de oortjes toe van dat doet pijn.
we waren binnen bij de dierenarts mochten gelijk binnen komen en die legde haar op de tafel en die zei gelijk ze is al half dood natuurlijk ik gelijk in tranen me moeder schrok ook. maar zonder iets te bespreken deed de da een infuus en een mondbeademing bij dr. ik had ondertussen me vader gebeld dat ze dood ging en me vader kwam richting de da dan toe. ik en me moeder buiten wachten kwam me vader wij weer binne want me vader mocht kijken bij dr de assistente zei dat er een helle kleine verbetering kwam ze reageerde weer een beetje. maar ze moest dus daar blijven en me vader werd opgebeld of ze vanavond overgeplaats werd of weer naar huis kon omdat hun in het weekend er niet zijn.
2 uur later werd me vader opgebeld dat ze naar huis mog:) ze moest wel de infuus in houden als er wel weer een terug val kwam.

dit weekend is ze weer langzaam de oude geworden ze is vandaag weer begonnen met mauwen en naar de kittens roepen.
infuus vandaar er uitgehaald en ze doet het super chanel is vanavond gewoon weer de oude chanel.

de da vermoed dat ze drugs heeft gegeten op straat we hebben een kattenhater naast ons wonen maar die zijn al een tijdje opvakantie en die zouden het zelf ook nooit doen.

maar wauw wat ben ik trots op chanel dat ze gewoon sterk heeft gehouden!!
eerst voor dood verklaard en nu gewoon blij door het huis lopen binnen 2 dagen:):):)

wou dit even kwijt hoe blij ik met dr ben en hoe sterk ze is. ze blijft mooi een tijdje binnen komt voorlopig niet meer buiten voor dat ze weer ziek word nu maar even aansterken!

HoresesLover

Re: super trots op me poezenkind Chanel!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 13:25

Pfoe, gelukkig maar!
Veel beterschap voor haar!