Hooi, ik wil graag voor mijn hond dit tuig kopen http://www.zooplus.nl/shop/honden/halsb ... _k9/377582 (wel groter) maar heeft iemand hier ervaring mee is het goed en zit het niet vervelend voor de hond? is het ook mooi? en de textlabels zijn toch vervangbaar?
Toevallig gisteren binnengehad van zooplus, voor kruising shihtzu/maltezer. Op zich een leuk tuigje zit netjes,had alleen de. Bovenkant had ikvan neopreen verwacht. Is netjes afgewerkt,en geen scherpe randjes
mijn vorige hond heeft zeer veel plezier van dit tuig gehad mijn huidige honden vinden er niets aan maar zit er toch over te denken weer 1 aan te schaffen tegen de wintertijd want mijn hond heeft een slechte rug en alles wat bedekt is is maar bedekt denk ik dan weer
oh als er ook een werkende versie dan wil ik die dolgraag hebben
KimD
Geplaatst: 17-08-13 18:04
Ik heb een andere variant maar ik wil niks anders meer! onwijs goede tuigen van uitstekende kwaliteit.
Florale
Geplaatst: 17-08-13 18:38
Vind het ook een fijn tuig,ze trekt ook niet zo hard meer. Ik ga er zelf ook 1 maken,althans proberen. Ben handig met de naaimachine. Vanochtend spulletjes gehaald. Ben benieuwd!..
@hittepit dan ben ik benieuwd naar het resultaat en uiteraard de ervaring en kosten. K9 is namelijk niet goedkoop qua tuigen de variant die ik heb kost in NL ruim €55,-, ik heb er in Duitsland €43,- voor betaald.
Ik vind het ook echt supertuigen. Heb er een voor onze hond en zodra de pup is uitgegroeid krijgt die er ook eentje. Er zitten labels op met julius k9. Je kan er allerlei labels op laten zetten, er zijn diverse bedrijfjes die ze zelf maken met alle teksten die je wilt. Onze hond heeft showstealer er op staan
K9 tuigen zijn zo sterk en zo gebouwd dat ze zelfs in het leger gebruikt kunnen worden voor extreme activiteiten zoals abseilen met je hond. Er worden dan overigens wel hulpstukken gebruikt, het tuig wordt niet in deze vorm gebruikt
KimD
Geplaatst: 17-08-13 19:19
Mijn tuig heeft een handvat op de rug, ideaal voor tijdens het wandelen.
Edit: Uiteraard het tuig van Guinness niet dat van mij.
Tot.nu toe bevalt dat tuigje uit de link prima. Zit netjes,schuurt niet achter de ellebogen. En als ze.in de achteruit gaat is het nog niet afgeschoten En niet duur