weten jullie een goede plek om aan een friese stabij te komen? marktplaats staan er niet zo veel op en we zijn opzoek naar een friese stabij boven 1,5 jaar. ik hoor graag plekken waar ik zou kunnen gaan kijken voor een friese stabij of een site op internet..
hel erg bedankt ! xx Rianne
PrimaDonna_
Geplaatst: 17-08-13 13:30
Tja zijn genoeg fokkers in Nederland, gewoon goed googelen. Wat mijn altijd nieuwsgierig maakt; wat is de reden dat jullie voor dit type ras kiezen?
Neej
Wij hebben onze friese Stabij ook via marktplaats. Via MP een fokker gevonden die op dat moment een nestje had en toen hebben we afspraak gemaakt om te komen kijken . Dus via MP wel degelijk genoeg te vinden!
@PrimaDonna_: Wij hebben voor dit ras gekozen omdat deze het beste tussen onze wensen pasten. Mijn vader en ik wilden namelijk totaal verschillende dingen. Hij een jack russel omdat die niet zo groot zijn en ik een Duiter Herder omdat ik dat fantastische honden vind en wij hiervoor ook altijd herders hebben gehad. Nou worden mijn ouders ook een dagje ouder en wilde liever geen herder meer omdat die qua opvoeding vaak iets meer vergen. Of althans de 2 die wij hebben gehad . Uiteindelijk zijn we bij de friese stabij uitgekomen en hebben daar nu een fantastisch hondje(7 maanden) aan.
Zelf ben ik niet heel erg ras gebonden, ik wilde niet kleiner als een Stabij en geen labrador. Dus uiteindelijk heeft mijn vader de keuze gemaakt om voor de Stabij te gaan kijken.