Morgen is Jinn al weer 11 weken. Het gaat echt super snel en het gaat erg goed.
Meneer slaapt al lekker door in de nacht en ook met onze andere hond gaat het erg goed. Samen lekker spelen en elkaar uitdagen.
Een tijdje terug zijn we naar het water geweest en hebben hem gewoon los. Het enige wat hij kon was de andere mensen hallo zeggen maar naar 1 keer roepen kwam hij ook meteen braaf terug.
Foto 1:

'Kijk mij eens stoer zijn!'
Foto 2:

Jesda vind apporteren echt super leuk en Jinn wil er graag bij in maar vind het nog wat spannend.
Foto 3:

Jesda is verder het water in gegaan en Jinn zat te kijken. Ik had mijn camera klaar gezet en riep heel zachtjes en toen keek hij mijn kant op.
Foto 4:

En toen riep ik nog eens en kwam hij er met een noodgang aan. Haha
Foto 5:

Er ging een tijdje over heen en hij was al aantal keer het water in geweest en toen hebben we hem in het water gezet, waar hij nèt niet kon staan. Toen moest hij 2 zwempassen maken om bodem onder z'n poten te krijgen. Zoals je ziet sta ik er achter om in te grijpen wanneer nodig was. Dit was echter niet het geval want meneer ging er later vaker zelf in.
Foto 6:

Na het zwemmen even weer op het droge en toen zat tie netjes naast mijn broer te zitten. Haha
Foto 7:

Na de gekke 5 minuten van heen en weer rennen zat hij weer netjes aan het water en kon ik deze foto maken.
Daarna goed droog gemaakt en weer terug naar huis.
Daar heeft hij even geslapen en had toen weer zin om te spelen.
Foto 8:

Eerst eventjes wakker worden.
Foto 9:

Lekker buiten met een speeltje.
Foto 10:

En zonder speeltje.
En toen kwamen de gekke 5 minuten achter in de tuin.
Na het heen en weer rennen trok hij deze grappig kop:
Foto 11:

Foto 12:

Schattig kijken kan hij ook.
Foto 13:

Haha, pretbek.
Foto 14:

Ineens kwam mijn aller liefste, knapste, schattigste, leukste Herder aangerend en die ging even lekker mee spelen.
Foto 15:

En samen lief kijken
Liefss

Ik word er jaloers van!
op die laatste foto