Bunga schreef:Ik vermoed dat wij ergens deze week drie lamas hebben in plaats van tweeziet er naar uit dat ze een jong gaat krijgen
!!
Hallo Bokkers!
Dit is de quote die ik een aantal weekjes geleden postte, en inmiddels is het dan eindelijk zover!
Gisteren kwamen mijn vriend en ik terug van een paar daagjes Parijs, en bij de diertjes stond ons een grote verassing te wachten!
Mijn tante zorgt altijd voor de dieren als wij op vakantie zijn, zo ook vorig jaar. Toen is Cuma bevallen van een niet-levensvatbaar kleintje.
Gelukkig is het dit jaar beter gegaan en hebben we er een meisje bij. Cuma en Timo zijn allebei bij ons geboren dus dit is de tweede generatie die we van kleins af aan al hebben
Toen we aankwamen was het diertje nog net niet helemaal opgedroogd dus echt hartstikke mooi om te zien. Ze loopt heel wankel omdat ze nog niet gewend is aan haar lange dunne benen.
Kijk en geniet van dit klein zacht wondertje! We hebben nog geen naam voor haar kunnen vinden dus ideeën zijn welkom!
Hallo Bokkers!

Lekker knuffelen en kusjes geven aan mijn kleintje

Mijn vriend met ons zachte stipje

Genieten van het zonnetje

Papa houdt alles goed in de gaten!

Links mama Cuma en rechts papa Timo

Kusje van papa

Even gekken met mijn vriend

En de complete familie

Heel erg bedankt voor het kijken naar dit kleine wondertje en een reactie zou super zijn!
Ideeën voor een leuke naam zijn altijd welkom
de vlekjes bij de ogen lijken net make-up!