de vorige eigenaren hadden er nogal wat "problemen" mee (heel druk, veel stress, niet begrepen worden, veel manieren door elkaar waardoor ze het niet meer wist en bijterig werd, dat werd bestempeld als dominant en zo gaat het cirkeltje rond) een aantal weken geleden kwam ze al bij mij logeren omdat ze op vakantie gingen. daar heb ik zo van genoten! heerlijk rustige pup die absoluut niet moeilijk was! heeeeel snel leert en begrepen en lief gevonden wil worden
helaas na heeeel veel hulp van mensen waaronder ik zelf uiteraard mocht het bij de vorige eigenaren alsnog niet baten, en is ze nu bij mij terug. nu niet voor zomaar een logeer partijtje maar het is nu mijn hondje, en zit geweldig op haar plaats hier. spelen met mijn andere honden en ik die veel tijd zal steken in nuttige dingen leren
over 3 weken gaat ze mee naar haar eerste show in duitsland
meer foto s zullen zeker volgen!

Uploaded with ImageShack.us
Fijn dat ze bij jou terug is meis, die is helemaal op d'r plekkie bij mams en ome Chip
dat ras doet me denken aan de kruising rottweiler x Duitse herder, zo een hadden wij 3 jaar geleden nog rond rennen.