Graag wil ik jullie laten kennismaken met Poes, Poes is een aantal jaar geleden met haar gezinnetje bij ons op stal komen wonen en sindsdien is ze niet meer weg te slaan.
Poes is geen gewone stalkat. Nee, Poes is een kat die dol is op aandacht. Ze wil altijd heel graag bij je komen liggen en dan liggen de kwijldruppels op je broek want Poes kwijlt
De kids van Poes zijn al ouder en hebben allemaal dus het nest verlaten. Maar Poes blijft!
Elke ochtend vangt ze een muisje/vogeltje en dat komt ze dan trots aan je laten zien.
Mijn eerste kennismaking moet Poes was een beetje raar...
Ik zat in de kantine een beetje raar op een stoel. Poes wilde aandacht maar ze kon natuurlijk niet bij mij zitten, dan maar op haar manier duidelijk maken dat ze echt aandacht wilde.

Nouja, eigenlijk was Poes best lief.
Ze keek met stalgenootjes naar mijn les, en luisterde goed naar de instructies....

En op dagen als vandaag wil Poes zelf graag rijden. Wel zonder zadel en hoofdstel uiteraard

Ben maar niet bang, er stond iemand bij voor het geval dat...
Poes is leuk! Soms is het wel eens irritant als je met paard lief bezig bent en je hoor miaaauuww. Maar als je dan dat hoofdje ziet, dan kan je haar geen knuffel weigeren.

Die lijkt op onze stalkat!
Onze heet Mama