lieve storm ik mis je!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ariannee

lieve storm ik mis je!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-13 20:55

6 maanden geleden kochten we een mechelse heder pup, vond het superleuk :)
hij was ook superlief speelde vaak met hem liet hem uit ging met hem wandelen, was echt aan hem gehecht.
Hij werd ouder en ouder, dus ook groter, hij werd dus ook veel sterker en veel speelser was ook heel leuk hoor,
als je iets gooide hij ging het halen en kwam het voor je voeten weer terug brengen omdat je hem weer moest gooien :)
1 maand daarna begon die te bijten eerst nog niet hard maarja dat doen alle pups! dus eert nog geen probleem maar hij ging steeds harder en harder bijten we hebben het een beetje afgeleerd gekregen!
mn oma had een klein hondje ( pinkeltje) die deden eerst nog speels maar daarna niet meer dus onze hond moest de heletijd vast aan de riem anders zou die hem pakken en dat wouden wij niet!
maar toen vertelde mn ma tegen me dat storm weg ging :( ik gelijk vragen waarom enzo mn ouder hebben het verteld dat die ook iets te sterk werd en er moest meer mee gedaan worden want ik ahd ook geen zin om de hele dag met hem te spelen enz had ook nog andere dingen te doen! dusja hij stond op marktplaats :( dezelfde dag kwam er nog een man kijken die vond hem te klein dus hij wou hem niet ik was toen zo blij :) toen belde er weer iemand die wou hem ook die kwam ook kijken die vonden hem ook te klein dus die gingen weg en toen kwamen ze weer terug dat ze hem toch wouden :( dezelfde avond heb ik nog afscheid genomen gekroeld enzo foto's gemaakt! toen ging die weg :'( vond het zo jammer dus toen die weg was barsten ik in huilen uit bijna iedereen bij ons thuis :P ik msi hem nogsteeds elke dag heb wel een aandenken aan hem, heb zn speeltje hier op mn kamer liggen waar die altijd mee speelden :) voelt toch wel fijn om toch nog iets van hem bij me te hebben!

hier heb ik nog n paar foto's van storm toen die nog bij ons was!
--------------------------------------------------------------

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lieve storm ik zal je never nooit meer vergeten <3

_Alarm_wlkp

Re: lieve storm ik mis je!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:57

Prachtige Mechelse herder zeg!
Jammer dat ie weg moest, maar misschien beter voordat het uit de hand liep :)
Waarom hadden jullie eigenlijk een Mechelse herder gekocht?

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:59

Gezien hoeveelheid foto's: BB > BB-ITP

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-13 21:19

_Alarm_wlkp schreef:
Prachtige Mechelse herder zeg!
Jammer dat ie weg moest, maar misschien beter voordat het uit de hand liep :)
Waarom hadden jullie eigenlijk een Mechelse herder gekocht?

Dankje, uhmm da zou ik niet meer weten helaas,

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 07:18

Dus je weet geneens waarom jullie voor dat ras hebben gekozen ? Helaas zijn er veelste Veel mensen die een impuls aankoop doen en er niet goed genoeg over nagedacht te hebben. . Hopelijk heeft hij nu een goed baasje die weet wat een herder nodig heeft. . Voor jou natuurlijk nog wel sterkte gewenst ...

mrieeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 07:20

love_Soraya schreef:
Dus je weet geneens waarom jullie voor dat ras hebben gekozen ? Helaas zijn er veelste Veel mensen die een impuls aankoop doen en er niet goed genoeg over nagedacht te hebben. . Hopelijk heeft hij nu een goed baasje die weet wat een herder nodig heeft. . Voor jou natuurlijk nog wel sterkte gewenst ...

Helemaal mee eens. Ook wel sneu voor de hond, die moet nu op jonge leeftijd aan heel veel verschillende mensen wennen.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-13 09:15

marieke_irma schreef:
love_Soraya schreef:

Helemaal mee eens. Ook wel sneu voor de hond, die moet nu op jonge leeftijd aan heel veel verschillende mensen wennen.

hij blijft bij dat baasje waar hij nu is! waarschijnlijk word die gebruikt om drugs op te sporen en als die een ziekte heeft moest die ingeslapen worden dus als die die ziekte heeft komt die weer terug bij ons :)

Laptopmuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 14:01

En jullie krijgen zeker een nieuwe hond...

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-13 16:52

nee qaarom?