Julius k9 textlabels

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Julius k9 textlabels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 18:20

Hai bokkers!

Al 2 jaar heb ik het julius k9 tuig voor mijn bordercollie. En al 2 jaar roep ik dat ik een leuke text label wil. Maar ik kan simpelweg niks leuks en orgineels verzinnen.. Ik kom niet verder dan Borderkulleke ( kulleke is hier in brabant een liefkozend woordje )

Jullie misschien nog ideeen? En wat hebben jullie zelf voor text labels?? (Met foto?!)

_Alarm_wlkp

Re: Julius k9 textlabels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 18:21

Wil je er zelf eentje maken of die je zo kan kopen?
Mijn heeft gewoon Julius k-9 betreffend werk.
Maar er zijn wel genoeg dingen te vinden hoor ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 18:27

Nee, ik ben helaas niet handig en creatief genoeg om er zelf een te maken. Op internet zie ik idd zat standaard textlabels maar ook daar zie ik niets pakkends tussen. Nu kwam ik wel een website tegen die de labels en text op aanvraag maken. Maar nu dus nog iets orgineels verzinnen.
Ik heb nu ook gewoon de K9 julius erop zitten. (zie foto in profiel bij interesse)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 17:27

Niemand meer??

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 17:51

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 19:43

Mijn chi heeft er één, waar (in het Duits) op staat: ik mag alles.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 20:44

'I can do it' 'I am the boss'

mijn honden die ik nu heb vinden het tuig vreselijk zitten. Mijn vorige hond liep er altijd wel mee en die had security, police, bodyguard en gangster. Kreeg daar veel reacties op omdat men dacht dat het een politiehond was. In elk geval bleven mensen uit de buurt van hem wat ik ideaal vond gezien hij niet sociaal was naar andere honden. Als mijn huidige honden het tuig wel goed hadden gevonden dan had ik inmiddels een tekst 'afblijven' of 'ik bijt' genomen want ze trekken erg veel mensen aan die ze even aan willen halen en dat vind ik niet altijd even fijn.
Playboy vind ik ook wel ontzettend leuke tekst.