Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Shirley schreef:Renske_W schreef:Hoe zou een snotneus in verband kunnen staan met het gebit?
Een tandwortelontsteking kan ook doorbreken via de neusholte.

Sweetgirl1 schreef:Misschien nies ziekte? Daar heb je pilletjes voor die je 2x daags moet geven 1 of 2 weken lang en dan zou het over moeten zijn
Renske_W schreef:Sinds een paar weken heeft onze kat een snotneus, dit alleen aan de linker kant, links wil hij ook wel eens een traanoog hebben.
Ik ben hiermee naar de DA geweest, zij heeft de kat een langdurige antibiotica gegeven, en neusdruppels waarmee ik mijn kat 1 week 2x daags moest druppelen.
Onze DA dacht dat er misschien een grassprietje oid in zijn neus zou zitten.
Dus 1 week druppelen, en als er dan niks uit kwam of geen verbetering zou zijn moest ik weer bellen.
Helaas na een week geen verbetering dus die maandag gelijk gebeld, en een afspraak gemaakt.
De kat zou een roesje krijgen en de DA zou in zijn neus kijken, hier heeft ze echter niks gevonden dan een hoop snot.
Wat de oorzaak is, weten we dus nog steeds niet.
Het vreemde is dat het maar 1 neusgat is.
Wellicht zijn er bokkers die dit ook ooit bij hun kat hebben gehad?
Of een idee hebben wat het zou kunnen zijn?
Renske_W schreef:Weer een nieuwe update.
Vandaag zijn we weer naar de Da geweest, omdat er nog steeds niet veel vooruitgang in zat.
Volgende week gaan ze bloed prikken om het zeker te weten.
Maar zeer waarschijnlijk is het kattenaids, wat alleen te verlichten is, en niet te genezen. :'(

fargo schreef:Renske_W schreef:Weer een nieuwe update.
Vandaag zijn we weer naar de Da geweest, omdat er nog steeds niet veel vooruitgang in zat.
Volgende week gaan ze bloed prikken om het zeker te weten.
Maar zeer waarschijnlijk is het kattenaids, wat alleen te verlichten is, en niet te genezen. :'(
Getverderrie en hoe zouden ze daar dan aan komen?
Renske_W schreef:Shirley schreef:Kan het niet van haar gebit afkomen ?
Eénzijdig is altijd vreemd ...
Hoe zou een snotneus in verband kunnen staan met het gebit?