Ik heb geen voedingssupplement waar ik bekend mee ben, maar waar je wel aan zou kunnen denken is TTouch en of TTeam en sowieso een voedingssupplement om het immuunsysteem te ondersteunen en eventueel probiotica toe te voegen vanwege de antibiotica die je kat gekregen heeft.
Weinig beweging (en/of overgewicht), weinig drinken e.d. kan ook bijdragen aan een blaasontsteking. Hoe zit het daar mee?
Je zou ook nog even op barfplaats.nl kunnen kijken onder het kopje katten-medisch. Daar vindt je veel info over blaasgruis (met name struviet) en blaasontsteking. Ook zullen ze je daar op goede (natuurlijke) supplementen kunnen wijzen. Open eventueel daar nog een topic.
Sowieso raad ik echt graanvrij kwalitatief voer met een hoog vochtgehalte aan. (KVV van Tinlo of Haaksbarf bijvoorbeeld) Royal Canin Calm vertrouw ik zelf niet omdat ik nergens de ingredientenlijst kan vinden en dat lijkt me toch wel noodzakelijk bij een kat met dergelijke problemen. (Heb zelf een kat met struvietblaasgruis gehad, dus toen ben ik me gaan verdiepen in voeding en dan kwam ik toch niet op brok uit)