Half augustus nemen we een kittentje in huis, en natuurlijk moet die goed met mijn 2 honden overeen komen.
Onze vorige kat heeft Giovanni (onze hyperactieve keeshond) weggejaagd. Toen was de kat er eerst en daarna hebben we pas Giovanni in huis genomen voor onze andere hond Floor (rustige lieve labrador kruising).
Dit mag nu dus niet meer gebeuren. Sommigen onder jullie zullen wel denken dat we gewoon geen kat nemen. Maar we kunnen gewoon niet zonder een kat, we missen het elke dag.
Giovanni rent blaffend achter de kat (onze vorige) aan naar buiten (hij past jammergenoeg door het kattenluik) en blijft nog even blaffen bij de boom waar de kat is ingesprongen. Floor vind het echt leuk om mee te doen, dus die rent vrolijk mee tot ze niet meer verder kan bij de achterdeur
Als de kat binnen zat (veilig op een hoge plaats) hielden de honden ze goed in het oog, en Gio stond al paraat bij als de kat nog maar bewoog.
We hadden hem toen nog niet lang en hij luisterde dus nog niet als we hem terugriepen. Ondertussen wel (hij is half doof dus kan geluiden horen maar weet niet waar ze vandaan komen. Dus als er gestommel is boven denkt hij dat er iets buiten is en wilt hij gaan waken)
Een vriendin van mijn moeder (die zich verdiept in honden gedragsproblemen) zegt dat het normaal zou moeten lukken aangezien Giovanni nog jong is (net 3jaar) en de kat ook nog jong is. Zij gaat de eerste dag dat de kat er is komen helpen

Maar ik vroeg me dus af of we Giovanni kunnen voorbereiden op een of ander manier.
En aangezien er hier ook veel bokkers zijn met honden, dacht ik dat jullie ons miss konden helpen

Dus als jullie iets weten of tips hebben, mag je het laten weten