Deze kunnen gedumpt zijn of in de steek gelaten door hun moeder om wat voor reden dan ook.
Eerder dit jaar heb ik al een nest gehad die allemaal een gouden mandje hebben gekregen.
Mijn doel is om ze geplaatst te krijgen voordat ik ze terug moet brengen naar het asiel.
Nu is het natuurlijk vakantie tijd en is dit een iets grotere uitdaging.
Er zijn nog 3 kittens over die ik moet plaatsen.
Vanmorgen kreeg ik een telefoontje van iemand die een kitten wil uitzoeken, maar ze weet nog niet welke het beste bij haar past.
Ik plaats ze nu ook hier, misschien worden er mensen abrupt verliefd op deze snoesjes.
Want dat zijn het

Het zwart/witte katertje, op 6 weken leeftijd.

En nu op 8 weken leeftijd.

Uit hetzelfde nest een cypers katertje. Hier op 6 weken leeftijd.

En op 8 weken leeftijd. Fotokwaliteit is prut, hij wilde niet stilzitten en met de telefoon is het dan vrij lastig.

Schildpad poesje. Dit is echt een mini. Ze is nu 8 weken, maar heeft het gewicht van een kitten van 5 weken. Daarom wacht ik daar nog even mee om te enten. Ze is nog te klein, maar haar hartje des te groter. Praatjes genoeg en zo vreselijk aanhankelijk.
Hier op 6 weken en daaronder op 8 weken.

En mijn grote vriend. Hij is nu 9 weken en gevonden met navelstreng nog aan zijn lijfje. Door zijn enorme karakter heeft hij het gered en wat gun ik hem een super mandje. Dit is een kitten die het liefst de hele dag bij je zit, geknuffeld wordt en kan eten ( ook te zien aan zijn goed gevulde buikje). Hij is nog niet geent omdat hij van de week toch ineens wat prutoogjes had, maar dat gaat nu hartstikke goed, dus hij wordt aankomende week geent en gechipt.
Hier op 6 weken. Ik denk dat hij degene is die het beste is opgeknapt in 2 weken tijd. Ze komen van een ander gastgezin die ze eerst heeft opgevangen.

En nu op 9 weken.

Mochten jullie 1 van deze schatjes een gouden mandje kunnen bieden laat het me weten ( 1 van deze is dus al gereserveerd, maar daar hoor ik donderdag meer over).
Alles gaat verder via het plaatselijke asiel, ik probeer deze alleen te helpen met het plaatsen van de kittens.
Ze zijn bij mij thuis te bewonderen.