Ik zal het even uitleggen.
Ik kom om 05:15 terug van werk, doe mijn slaapkamerraam open en hoor een kat vreselijk miauwen.
Ik dacht eerst dat het mijn eigen was, dus ik (diepe zucht) schoenen aan en naar buiten op het gemiauw af. Je hebt mijn voortuin, dan een 50 km weg, en dan weer de voortuin van het tegenoverliggende huis.
Het bleek een kat te zijn die in een boom zat aan de overkant (niet de mijne, maar hij zat er wel bij). Ik heb geprobeerd de kat naar beneden te lokken, maar dacht na een kwartiertje, lekker boeiend niet mijn kat... Hij komt er vanzelf wel uit.
Dus ik weer naar m'n kamer, ik hing uit het raam en dacht dat ik de kat inderdaad weer zag lopen, nog steeds aan de overkant. Om te checken of het hem was maakte ik zo'n lokgeluidje, en daar reageerde hij op. Dus die kat die komt mijn kant op, hij bleef nog even twijfelen aan de kant van de weg en ik hoorde een auto aankomen. Helaas besloot de kat op het laatste moment alsnog over te steken, de auto kon niet meer uitwijken of remmen en ik dook weg. Vervolgens hoor ik een enorme klap en toen ik weer keek zag ik allemaal witte en zwarte stukken haar vliegen
De auto is jammer genoeg niet gestopt maar vervolgens steken er nog 2 katten over (waaronder die van mij), deze zijn gelukkig veilig aan de overkant gekomen.
Ik was half in shock, maar ik ben toch weer naar buiten gegaan, want ik wil ook niet dat die kat ergens half dood op straat ligt te creperen.
Maar... Ik zie hem nergens!? Ik zie nergens een lijkje liggen, alleen maar die plukken haar...
Kan het zijn dat hij nog (een heel stuk) is meegesleept onder de auto, want ik ben nog zo'n 100 meter de weg afgelopen. De desbetreffende auto ging zeker harder dan 50 (het wordt tijd dat hier flitspalen komen
).Pfff ik voel me zo schuldig... Als ik dat geluidje niet had gemaakt was hij nooit overgestoken.
Ik heb ook geen idee van wie hij kan zijn, deze straat heeft aan weerszijden ruim 100 huizen. Dus ik ben bang dat ik moet wachten tot er briefjes worden opgehangen en dan voel ik mij verplicht het ze te vertellen.
Iemand nog tips hoe ik dit slecht nieuws bericht kan brengen? Niet mijn sterkste punt
Sorry voor het warrige lange bericht, zit nog een beetje na te shaken
!Ik zou me ook vreselijk kl*te voelen,hier rijden ze ook als een stel randdebielen langs terwijl 50km is toegestaan
.Ik kan geneens het slaapkamerraam open laten 's nachts omdat ik me steeds tepleuris schrik als er eentje met 120km langsgevlogen komt brrr.
grrr