Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Cayenne schreef:Er was toen zo'n voorstelling 'Walk with Dinosaurs' of iets dergelijks. Zag er erg gaaf uit! Weet niet of het nu nog in Nederland te zien is.
) Walking with Dinosaurs. Pracht serie! Ik ken ook behoorlijk wat games met dinosauriërs. Ik weet niet of je daar geïnteresseerd in bent?
.
(In de buurt van Arnhem, Gelderland)

Ik ga alvast wat opzij leggen voor een kaartje.
, moet ik er naartoe. Het komt er vast niet van, maar wie weet in een verre toekomst.

Wie weet, dat word wel een super gave en te gekke dag! ONWIJS BEDANKT, kijk hier wist ik niets van en ben nu zo blij. 

Toen ik wat jonger was was ik ook echt dol op dino's!
Ik was dus echt grote fan en hield me daar zo veel mee bezig... Jammer genoeg is dit wel weggetroken vanaf ik een jaar of 12 was, maar na al die jaren wil ik in mijn achterhoofd nog steeds archioloog worden, ook omdat geschiedenis mij erg intresseert.
Maar jammer genoeg kan ik je niet helpen met wat soort dingen er hier ergens in de buurt te zien zijn, het meeste wat ik heb gezien was in het buitenland, en ik hield me hier veel thuis mee bezig, en niet echt daar buiten. Ga anders wat dingentjes kopen in een speelgoed winkel, daar vind je erg veel over dino's. Daar hebben ze zelf ook een soort paket waarmee je echte dino visjes mee kan maken, en ja die leven! Dacht dat het Triops noemde, moet je maar eens opzoeken is heel leuk!
Citaat:@ Femke, heeft deze meneer ook een website?
:
Volgens mij is het een bos met allemaal levensechte beelden. Erg leuk!