Aangezien Jasper zijn laatste topic alweer van eind januari/begin februari is, is het natuurlijk hoog tijd weer eens nieuwe foto's te plaatsen

Even de algemene informatie voor de mensen die Jasper niet kennen;
- Heidewachtel
- reu
- 5 december '11
Ook al is hij een beetje groot uitgevallen en doet hij erg stoer (terwijl hij zo bang als een wezel is), kruipt hij nog het liefst lekker op schoot

Goed, ik zal gewoon de maanden weer af gaan!
En een Jasper topic zonder gekke foto's zou geen Jasper topic zijn, lach er dus maar vooral heel hard om

*Februari*

Om te beginnen maar een leuke foto op het strand
Strandwandelen doen we erg graag, dus hier zullen ook regelmatig foto's van tussenzitten!

En soms zitten er wat minder charmante foto's tussen

*klik*
*klik*
*Maart*
In Maart ging ik naar Rome... en toen ik thuis kwam, het weekend later, gingen we gezellig met z'n allen + opa, oma en oom een weekendje weg. FEEST!
Jasper zijn eerste echte vakantie
Hij heeft zich keurig gedragen (in zo'n vreemd huisje), al liet meneer wel merken dat hij liever in bed sliep dan in zijn mand of bench... nouja, daar is het vakantie voor zeggen we dan maar

*April*

Na een bezoekje aan de (net uit de grond komende) tulpen, lekker door naar het strand!

*Mei*

Hij bracht úren door, druk spelend, samen met vriendinnetje Puck!

De tulpen stonden in bloei
*Klik*
*Klik*
*Klik*

*Juni*

Behalve op het strand, wandelde we ook wel in het bosje/park.
*Juli*
Toen genoot meneer volop van de zon!

Óók bruin en vlekken!

*Zandsnor!*
*Vliegende oren en blije hond*

Ook hebben buren een pup (Rottweiler)... daar moet mee gespeeld worden!
Helaas voor Jasper viel het spelen een beetje tegen
puplief beet alleen maar in zijn nek (of oor) om vervolgens niet meer los te laten.
Toch een leuke foto!

Met de warmte van de afgelopen dagen speelde Jasper lekker in een opblaasboot (Piraat 215) gevuld met water

En daar wordt je nat van!

Voor de liefhebbers zijn er ook nog bewegende beelden

Bedankt voor het kijken! Een berichtje zou leuk zijn