We hebben sinds een paar maanden 2 puppies. Beide reutjes en van verschillende rassen.
Informatie over de zwarte:
Naam: satan
Geslacht: reu
Leeftijd: 6 maanden
Ras: boerboel x cane corse x bandog
Karakter: waaks, eenmaal als hij je kent is het een schoothond, lief, luistert, wilt altijd in the picture zijn
Informatie over de bruine:
Naam: daddy
Geslacht: reu
Leeftijd: 5 maanden
Ras: 100% bordeaux dog
Ras: allemans vriend, blijft liever afzijdig, lief en houdt niet vaak van knuffelen
Oja we hebben nog een duitse herder van 14 a 15 jaar en daar wordt niet mee gevochten.
Nou het volgende. Vanaf het begin waren ze vriendjes, ze speelde veel en sliepen bij elkaar en waar de een was was de ander. Totdat we gingen verhuizen toen ging het compleet mis. Ze begonnen te bijten en het stoeien werd vechten. Nu hadden ze vorige week een groot gevecht waarbij ik alleen was en ik sus perongeluk gebeten ben door de zwarte. (Ze zwarte is mijn hondje en mijn lieveling) maar heb ze gelukkig uit elkaar weten te halen want de bruine wilde de zwarte vermoorden. De bruine is dus even bij iemand anders totdat mijn ouders terug van vakantie komen. Maar nu komt het probleem: ik moet de zwarte mee naar mijn slaapkamer nemen want anders blaft en piept hij de nacht door, als ik wegga poept hij in huis en als ik hem even in de woonkamer doe om het konijn in de gang los te laten schijt hij de hele woonkamer onder terwijl ik met het konijn op de gang zit. Dus nog geen halve meter er vanaf. Hoe kan dit komen dat hij constant zit te poepen? Want hij weet dat hij fout is want hij duikt dan de mand in.
Help?

we hebben namelijk vaak kleine kinderen rond lopen. Ze kennen hun commando's, weten hun mand te vinden, zijn echte zware knuffelkonten, weten hoelaat hun eten komt, ze eten apart en vooral hebben ze veel vrijheid. We hebben een grote achtertuin en voortuin waar ze de heledag kunnen rennen. Ik ga zowiezo weer een poging wagen om met de zwarte naar buiten te gaan. En oja de pups worden beide gecastreerd op aanraden van mij. We hebben al ons hele leven reutjes bij elkaar. Alleen dan van verschillende leeftijden en nu dus bijna evenoud. Het kan overkomen alsof de honden een soort waakhonden zijn die verder niks doen maar dat is juist het tegenovergestelde. Dit zijn ze trouwens: