Wie weet nog meer hersenwerk voor mijn hond?
Diesel is 1 jaar en wilt allles goed doen, heeft alles heel snel door, is heel intelligent & en super lief
(foto op profiel
) Hersenwerk dat hij al kent:
- fles aan ijzerdraard met koekjes erin, die hij vast moet pakken en rond moet draaien.
- Kleed met vakjes waar snoepjes onderliggen, hij moet het vakje openen om het snoepje te pakken.
- Cakeblik waar snoepjes inliggen met ballen erop, waar hij de bal af moet pakken.
- 3 bekertje, 1 met een snoepje eronder en hij moet raden welke het snoepje onder ligt.
- Grote doos met kranten proppen & dichtgevouwen wc rollen waar de snoepjes inzitten.
- Hersenwerk Spel, waar hij houten blokjes vast moet pakken en verplaatsen om het snoepje te krijgen.
Ik wissel altijd af met behendigheid & hersenwerk om het allebei leuk te houden

Maar nu mijn vraag, weet iemand nog meer hersenwerk voor mijn hond dat ik zelf kan maken? Ik maak het liefst gewoon dingen zelf, aangezien hij het binnen 5 minuten door heeft en ik anders elke keer weer hersenwerk moet kopen... Ik wil het ook leuk voor Diesel houden, want als hij alleen maar de zelfde spelletjes krijgt is het ook niet meer leuk voor hem
Dus Wie o Wie weet hersenwerk voor Diesel
?
heel erg leuk! Zeker als er ook een kleine in het spel is die de hele dag met hondlief kan spelen
Paard wilde niet, dus dan is de hond de pineut he