Ik ben om de dag aan het borstelen, alleen is er een makkelijkere manier om de haren er
sneller uit te krijgen???
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Cowgirl schreef:Kan zeer zeker aan het voer liggen. Supermarkt voer komt er bij mij al niet meer in.
Zoek naar een voeding met een hoog percentage aan vlees en graanvrij.
Op zooplus hebben ze een heleboel en zowel op BOKT als op KATTENPLAZA.NL kun je veel info vinden.

dejong_wever schreef:Cowgirl schreef:Kan zeer zeker aan het voer liggen. Supermarkt voer komt er bij mij al niet meer in.
Zoek naar een voeding met een hoog percentage aan vlees en graanvrij.
Op zooplus hebben ze een heleboel en zowel op BOKT als op KATTENPLAZA.NL kun je veel info vinden.
Ga ik zeker doen, ben erg tevreden over de service van zooplus.
Het punt is alleen dat er zoveel op staat.
Mag ik vragen welk voer jij geeft? Ik heb toevallig dezelfde eisen
aan het voer als jou. Hoog vlees gehalte, weinig rotzooi en idd
graanvrij.
MissAnnemijn schreef:Ik heb een furminator voor de katten gekocht, werkt enorm goed! Je moet hem alleen echt niet te vaak gebruiken, echt maximaal elke maand/ 2 maanden. Je kamt namelijk de hele ondervacht mee, straks heb je een kale poes
nog vervelender is dat ik niet tegen die haartjes kan
WillemYntJee schreef:Nee katten zijn daar veeel minder gevoelig voor dan mensen. Ze kunnen immers ook verse vogels vangen. Ze kunnen d'r lekker op kauwen wat weer goed is voor de tanden! Tonijn op water kan je ook geven (niet op olie!) of stukje witvis doet t ook goed.