Hij liet zich in eerste instantie niet pakken maar bleef wel bij onze hond in de buurt.
Wij wonen in het bos en er loopt hier veel wild, loslopende honden zijn dan ook verboden.
Daarom heb ik de hond meegelokt naar ons huis en daar heeft hij een tijd met onze hond in de tuin gespeeld.
Daarna was hij nog schuw maar liet zich wel aaien, hij heeft een halsband om en daarmee heb ik hem vast geknipt aan de looplijn zodat hij onze tuin niet meer uit kan (die is niet omheind, grenst direct aan het bos.
Hij ligt nu met een bak water en een bot met onze hond in de tuin. Amivedi en dierenambulance zijn al op de hoogte.
Hij wordt straks door de dierenambulance opgehaald en naar het asiel gebracht, hij kan hier niet blijven omdat hij onze katten opjaagt/aanvalt en gromt naar onze zoon.
Iemand die deze hond (her)kent/mist? Ik woon Tsjah dat stond er met puntjes maar om bepaalde bokkers slapeloze nachten te besparen dat nu maar verwijderd. Er zijn hier ook veel campings en een bungalowpark, dus misschien dat hij hier niet vandaan komt met zijn baasje(s) op vakantie is:

Waarom moet dit nu weer kinderachtig zijn? 't is juist makkelijk voor mensen die mee denken over een eigenaar toch?
.