Konijn in penis gebeten door ander konijn. Ervaringen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KimL86

Konijn in penis gebeten door ander konijn. Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-13 18:17

Zondag avond kwam ik thuis en toen had mijn (gecastreerde) ram een bebloede en dikke penis. Gebeten door de voedster, doordat hij waarschijnlijk op haar kop heeft gereden.
Ik ben toen meteen naar de dierenarts gegaan en hij is daar tot dinsdagochtend gebleven.

Een operatie was gelukkig niet nodig, als de zwelling weg gaan zou het waarschijnlijk wel goed komen. Wel was er een stukje zwart geworden, wat eraf zou vallen. Plassen heeft hij gelukkig heel de tijd geen problemen mee gehad.

Gisteren op controle geweest en het leek allemaal de goede kant op te gaan.
Vandaag was het helaas opeens weer dikker en ben ik weer terug gegaan.
Er zat nu toch wel veel dood weefsel en morgevroeg zal hij geopereerd moeten worden.
Ik maak me eigenlijk best wel druk hierover. Er zal van zijn penis weinig overblijven, maar dat is natuurlijk even afwachten hoeveel weefsel er precies dood is.

Heeft iemand dit ook mee gemaakt?
En is het allemaal goed gekomen, ondanks dat het mannetje nu eigenlijk een vrouwtje is?

Voor de geinteresseerden nog 2 foto's in link.

Hoe ik het zondag aantrof. Vrij bloederig, dus niet op klikken als je niet tegen bloed kunt.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VCSLPPQK.jpg

En dinsdag (toen had ik er wel net zalf op gedaan).
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VXAUO3LF.jpg

m1992

Re: Konijn in penis gebeten door ander konijn. Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 18:22

Jeetje dat is wel sneu. Wat goed dat je zo snel naar de dierenarts bent gegaan, ik hoop voor je dat hij hem beter kan maken. Helaas geen ervaringen hier, nog nooit van gehoord, maar beterschap voor je konijntje!

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 18:23

Wat vervelend voor je konijn en ook voor jou natuurlijk! Foto's zijn er vrij ernstig uit, je andere konijn mag wel flink gebeten hebben. Sneu, sterkte ermee :(:

Sorry moest toch wel even lachen om de titel voor ik zag hoe erg het was.

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-13 18:25

Bedankt voor jullie berichtjes.
De titel is inderdaad een beetje raar, maarja hoe moet je het anders omschrijven haha.
Het is inderdaad erg sneu, heb ook zo'n medelijden met hem.

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 18:27

Hmm dat zou toch wel het laatste plekje zijn ... Meestal ligt de penis ' ingetrokken ' ( :') ) en onder het pels .

Maar het ziet er niet echt lekker uit , sterkte met je konijntje morgenvroeg :(:)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 18:28

Wat vervelend zeg. Arm konijntje. Top dat je hem de zorg geeft die hij verdient trouwens.

Hier geen ervaring met eigen dieren met dit probleem, maar ik heb even stage gelopen bij een dierenartsenpraktijk, kwamen ook geregeld katers binnen die omgebouwd werden tot vrouwtjes om bepaalde gezondheidsredenen (wel raar om te zien dat de pielemoos eraf gaat!). Dierenarts zei dat het alleen hun trots krenkt. Grapje natuurlijk van hem, maar bedoelde ermee dat ze gewoon weer op precies dezelfde manier verder leven!

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 18:29

Goed voorbeeld van een slechte blowjob _O-

Grapje, sterkte ermee, wat erg maar heb geen ervaring met konijnen(gedrag).

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-13 18:39

Sjors schreef:
Hmm dat zou toch wel het laatste plekje zijn ... Meestal ligt de penis ' ingetrokken ' ( :') ) en onder het pels .

Maar het ziet er niet echt lekker uit , sterkte met je konijntje morgenvroeg :(:)

Ja, hij heeft dus gewoon op dr kop zitten rijen.
De dierenarts had het ook nog niet zo erg gezien en wist niet zo heel goed wat hij er mee aan moet.
Daarom hoopte ik eigenlijk dat er hier mensen waren die er ervaring mee hebben.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 19:06

xSlvna schreef:
Goed voorbeeld van een slechte blowjob _O-

:') _O-
Zouden we bij mensen ook eens moeten invoeren bij foute exemplaren. :=

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 19:10

Toevallig ook een keer meegemaakt bij konijnen op de kinderboerderij waar ik werkte. Één voedster die niet te koppelen was, was in de avond uitgebroken en heeft waarschijnlijk bij een gecastreerd mannetje het hok open gekregen. Het resultaat: een gekoppeld stelletje, het mannetje weliswaar een stukje van zijn pikkie minder. We zijn er ook mee naar de dierenarts geweest, maar het was bij hem weliswaar niet zo ernstig dat er iets gedaan hoefde te worden.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 19:14

Tja, dames, wees eerlijk ... als de konijnendame in kwestie een topic geopend zou hebben, zouden we allemaal dit advies gegeven hebben :o

Maar, ts, het is natuurlijk bijzonder sneu voor 'm en ik wil je dan ook beterschap met hem wensen :(:)

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-13 19:17

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 19:29

Laptopmuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 20:52

Komt wel eens vaker voor. Ook met dekkingen. Veel mensen laten de ram meestal een dag bij de voedster zitten omdat ze dan 'zeker' gedekt is. Vaak heeft de ram dan ook geen penisje meer als de dame het moe is.
Daarom moet je er ook altijd bij blijven bij dekkingen en de ram van de kop van de voedster aftrekken als die verkeerd wil paren.

Als goed is kan het niet veel kwaad. Doet zeker veel pijn voor het dier, maar je hebt nu wel de pech dat het waarschijnlijk ontstoken is bij jou ram.

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-13 21:00

Bedankt voor je berichtje. Fijn om te horen dat hij straks als het goed is geen last meer er van zal hebben.
Het is wel een harde. Hij heeft alleen vanochtend laten zien dat hij pijn had, verder niet. Het is dat ik hem optilde zondag om hem los te laten, want aan zijn gedrag was het niet te merken.

Ik ga in ieder geval heel hard duimen dat ik morgevroeg goed nieuws krijg.
Het is een stresvolle week zo, ben alleen maandag niet op de kliniek geweest, verder elke dag. Dus ben blij als dit allemaal achter de rug is.

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 11:06

Sorry hoor, maar onder dat bericht van het AD staat de AD lezerspoll: Wat vind u van dit bericht? Hartverwarmend, fascinerend, grappig, ergerlijk, beangstigend of deprimerend hahaha.

Ontopic: ik vind dat je goed gehandeld hebt, denk dat het allemaal wel weer goed komt, hij was hem trouwens toch niet meer nodig haha.

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-13 11:19

Bedankt voor je bericht.
Hij heeft hem inderdaad niet meer nodig, als er maar iets blijft zitten om te plassen haha.

Helaas nog niks gehoord van de dierenarts. Ik weet ook niet hoe laat hij geopereerd zou worden. Alleen dat het in de ochtend was.
Nouja, geen nieuws goed nieuws hoop ik dan maar.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 13:41

Inmiddels nog geen nieuws ?
Je mag vast zelf ook wel even bellen, hoor :o

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-13 18:46

Ja, inmiddels meer nieuws. Het is goed gegaan. Het zwarte topje is eraf en ook wat dood weefsel aan de zijkant. Toen het topje eraf was kwam er heel veel plas uit, dus hij kon nu inmiddels ook niet meer plassen. Inschachten kan hij nu ook weer. Hij blijft wel nog even daar, omdar het door de operatie dik kan worden en dan is er kans dat hij niet meer kan plassen

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 18:52

Gelukkig dat het goed is gegaan :) wij hadden hetzelfde bij een ram, gebeten door een andere ram. Allebei gecastreerd, ging allemaal prima. Tot het niet meer prima ging. Toen was het ook zo gebeurd. Ons Yorik leefde de ene dag, en was de volgende dood omdat het gruwelijk was gaan ontsteken..

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 19:34

Ach wat sneu, Pluttersput -O-

Gelukkig klinkt het voor deze patiënt toch wel een stuk hoopvoller !

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 19:35

Oh dat klinkt idd wel hoopvol ja.
Ik hoop dat alles weer helemaal goed komt en je straks je konijn weer lekker thuis hebt gezond en wel :j

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-13 21:41

Ik hoop het ook dat het helemaal goed komt.
Moet zeggen dat ik hem momenteel ook liever nog even op de kliniek laat. Het heeft me nu toch al zat gekost en hun zien het waarschijnlijk eerder als het niet goed gaat dan ik.

Nog even een foto van het slachtoffer en van de dader.

Het slachtoffer, Pasco.
Afbeelding

En de superlenige dader, Molly.
Afbeelding

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 21:43

Is die laatste echt één konijn ?? :wow:

Als ze zo lenig is, had ze hem ook wel met een dubbele salto achterwaarts kunnen afschudden in plaats van dat arme beest zo toe te takelen -O-

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-13 21:50

Haha, ja is er echt 1.
Ik stond ook heel raar te kijken toen, dacht eerst dat ze vast zat.
Maar nee, mevrouw lag gewoon heerlijk te zonnen.