Dit is een stichting die katten en kittens opvangt voor heel Limburg, welke vanuit gastgezinnen worden geplaatst bij hun nieuwe blikopeners.
Een maand terug werd ik gebeld met de vraag of ik plek had voor een moederpoes met 3 kittens van ongeveer 3 weken. Nouja laat maar komen!
De bench en kattenkamer in orde gemaakt en toen begon het wachten op de katjes.
Meteen werd al duidelijk dat mama poes helemaal geen zwerver was, maar ooit bij mensen heeft gewoond. Ze kwam al meteen naar me toe om knuffels en kriebels te halen, maar haar 3 kleintjes moesten hier niets van hebben.
De eerste week hebben zij hun eigen kamer gehad, maar al vrij snel zijn ze verhuisd met hun bench naar de woonkamer om te kunnen wennen aan het dagelijks leven en mijn hond en 2 katten.
Ondertussen zijn de kittens bijna 9 weken en zijn ze vandaag voor de eerste keer geent! Het is een genot te zien hoe ze opgroeien en ondertussen alles leren kennen, helaas vinden ze mensen nog heel spannend, spelen met mensen en snoepjes aannemen is geen probleem, maar om echt opgetild te worden is nog net een stapje te ver.
Nou jullie zullen vast wel nieuwsgierig zijn geworden naar mama en kroost!
Hier waren ze net een paar dagen bij mij

lief meisje Esmee

Knappe Basje

En doerakjes Benji

En hier heel nieuwsgierig met mijn eigen poes

Nu nog een stel ontzettend leuke baasjes voor deze lieve schatten!