Oud hondje, vrouwtje honing aan de kont

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jesito

Oud hondje, vrouwtje honing aan de kont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-13 07:46

Onze jack russel achtig iets is 13 jaar en hartstikke versleten, altijd al veel problemen gehad met allergieen, epeleptische aanvallen en zijn artrose.
Nu lijkt dit de laatste tijd allemaal wat rustiger, maar hij loopt echt werkelijk de hele dag achter me aan.
Hierdoor loopt ie dus veel als ik veel loop, waar door weer pijn aan z'n pootjes krijgt.
Soms heb ik ook het idee dat hij niet weet wat hij nou zoekt, hij lijkt dus dementerend.
Soms is het goed dat hij eens effe een paar uur alleen is, hij krijgt een koekje voor we gaan en gaat dan ook rustig liggen en slaapt dan als een blok beton.
Zo kan ie tenminste weer eens bijkomen.
Soms weet ik niet zo goed wat ik nou met hem aan moet, maar hij met zichzelf blijkbaar ook niet.
Verder is hij oud, maar nog steeds zindelijk, eet goed en wil zelfs nog wel eens spelen al duurt dit maar kort.
Voor al zijn problemen wat hij altijd heeft gehad lijkt dat nu goed te gaan.
Misschien dat hier mensen zitten met ook een ouder hondje, hoe gaan jullie hiermee om?

kiki1983

Re: Oud hondje, vrouwtje honing aan de kont

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 13:37

Ik zit met hetzelfde..12 jaar oude stafford die maar achter me aan blijft komen. Ik doe nu elke deur achter me dicht en zeg dat hij in zijn mand moet blijven soms werkt het soms niet.

jesito

Re: Oud hondje, vrouwtje honing aan de kont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-13 16:11

Het lijkt ook met sommige momenten erger dan andere en moet heel erg opletten dat hij bijv. niet in de knallende zon blijft liggen.
Het is wat met zo'n oudje.