Welk huisiderenverzekering

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Welk huisiderenverzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 18:14

Hallo,

kunnen jullie mij even helpen? Ik wil graag een verzekering afsluiten voor mijn toekomstige labrador pup. Alleen zie ik door het bomen het bos niet meer.

Dus welke hebben jullie? En is er een verzekering die hd/ed ook vergoed?

Groetjes, [***].

secricible

Re: Welk huisiderenverzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 19:07

Ik heb petplan, bevalt zeer goed. Mt name prettig dat ik een vast eigen risico heb en geen percentage

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 19:47

Maar hierbij moet je wel de kosten voor hd en ed zelf betalen? Hoop dat Blaz het niet krijgt, maar je weet het nooit.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 19:48

Volgens mij is er geen verzekering die bij grote rassen hd en ed vergoed, sommige misschien wel de diagnostiek, maar thats it,

mirmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 20:01

Wij hadden proteq, niet de goedkoopste maar beviel heel goed en heeft bij onze hond de operatie aan haar elleboog voor het grootste deel betaald. Staat daar ook bij de voorwaarden dat als je hond nog geen problemen heeft tijdens het verzekeren het vergoed wordt, weet niet hoe het met leeftijd zit dan weer maar is vast na te lezen. Loopt trouwens nog een topic over verzekering: huisdierenverzekering heet ie geloof ik. Is trouwens wel een groot ras!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 20:08

mirmar schreef:
Wij hadden proteq, niet de goedkoopste maar beviel heel goed en heeft bij onze hond de operatie aan haar elleboog voor het grootste deel betaald. Staat daar ook bij de voorwaarden dat als je hond nog geen problemen heeft tijdens het verzekeren het vergoed wordt, weet niet hoe het met leeftijd zit dan weer maar is vast na te lezen. Loopt trouwens nog een topic over verzekering: huisdierenverzekering heet ie geloof ik. Is trouwens wel een groot ras!

Nou pup heeft tot nu toe nergens problemen mee. Maar 25 euro per maand vind ik mee vallen. Vind het wel lastig allemaal. Hadden eerst van we leggen elke maand een bedrag op zij. Heb ook al een groot bedrag op rekening staan. Maar toch wil het risico niet lopen.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 20:46

Ik doe het niet meer. 2 honden in de verzekering gehad. Totaal bijna 60 Euro per maand. Beiden zeer gezond Tot voor kort. 1 werd ziek, behandelingen sloegen niet aan en uiteindelijk ingeslapen. Totale medische kosten over 12 jaar: 467 Euro. Betaald aan premie: 360 Euro per jaar dus een totaal van bijna 4000 Euro. ..

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 22:10

Tja, maar dat is bij je eigen verzekering over het algemeen ook. Anders zouden verzekeringsmaatschappijen geen winst draaien.
Een verzekering heb je om je in te dekken mocht je de rekening niet zelf kunnen betalen. Of je dat risico wilt nemen of niet is jou keuze.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 22:15

Ik zit nu ij de HEMA, maar de OHRA schijnt een testperiode te hebben gehad vorig jaar en dat in samenwerking met de HEMA..nu bieden zij de pakketten ook zelf aan, met net wat wenselijkere voorwaarden (althans vind ik dan).
Ik betaal voor 2 honden 35euro pm incl alles...excl castraties ed..moet wel zeggen, werkt handig, je spaart je facturen op en stuurt ze eens per jaar in als je wilt, ze blijven een jaar te declareren..anderzijds, de vergoedingen vielen me toch wat tegen..dit omdat het gewoon mn eigen schuld is en ik niet goed opgelet heb ;)
Mn teefje moest gestereliseerd worden, organen ontstoken en erg mager, dus op advies..kregen niets vergoed en ook de behandelingen daarna niet. Daar baalden we wel van, omdat het moest..maarja, nogmaals, eigen schuld, heb daar niet goed op gelet bij het afsluiten van de verzekering ;)

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 22:16

Ik zit al 2 jaar bij proteq, bevalt me erg goed!
Ze vergoeden veel, en je krijgt het ook snel weer terug !

mirmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 08:46

Tja, wij hebben het toen gedaan omdat ik het gevoel had dat er iets niet in orde was destijds, gevoel kwam ook uit, haar elleboog moest geopereerd worden.
Daarna hebben wij het afgezegd omdat we dachten dat het klaar was. Helaas is er daarna kanker in een voetje geconstateerd waardoor het teentje eraf moest en daarna nog een kruisband operatie. Had een hoop geld gescheeld als we toen die verzekering nog wel hadden gehad. Is ook een kwestie van geluk of pech hebben, met onze andere 2 honden is er nooit wat aan de hand geweest dus dan had het zonde van het geld geweest.

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 13:48

ik zit bij petplan met me hond, bevalt erg goed ! wel heb je verschillende pakketen waarbij ik totaal pakket heb en die vergoed ook homeopatische/accupunctuur en orthomanuele therapie ect. voor mij en mijn hond erg gunstig..