Boerboel eigenaren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

RobinM

Boerboel eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-13 09:42

Hoi!

Het lijkt mij leuk met bokkers eigenaar van een Boerboel informatie, tips etc. uit te delen. Als ik mensen vertel dat wij een Boerboel hebben, krijg je verhalen van dat zijn echte terrein honden, ze kunnen niet goed met kinderen overweg enzovoort. Dat is natuurlijk onzin! Het is net hoe je ze opvoed en dat is bij elke hond.

Sinds 18 juni hebben mijn vriend en ik een Boerboel pup. Het is een teefje, 4 maanden oud en ze heet Soes. Ze komt van een boerderij. Soes was als enigste nog over van een nest van 6 pups. De zusjes van de eigenaar waren erg gek op haar en haalde haar weg bij het nest als er kijkers kwamen in de hoop dat ze misschien wel mocht blijven :') .
Tot nu toe gaat de opvoeding erg goed. Ze weet precies wanneer ze iets wel of niet mag. Het wennen aan hooguit 2 uurtjes alleen thuis zijn gaat ook prima. Soes gaat bijna overal mee naar toe. Mijn vriend heeft 4 broes en zussen met allemaal kinderen. Hier gaat ze ook mee naar toe en is erg lief naar de kinderen toe. Het is een rustige pup met af en toe natuurlijk wel een dolle bui!

Dit is ze dan!
Afbeelding