over mijn kooi :
Ik heb een ferplast jenny met roze verdiepingen en trappen , vedder nog een tunnel en een roze sputnik , ik heb me rattekooi versiers met plakband en roze en witte plak diamantjes
Hier een foto van mijn kooi:

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb ze zelf altijd wel een stuk voller, vooral met hangmatjes en takken/klimhoutjes. Wilgenhout of fruitbomenhout is heel geschikt. Hangmatjes maak ik vaak samen met mijn moeder, of ik bestel ze bij hangmatjesenzo.nl. Een loopwiel (diameter 29 cm) is ook wel een aanrader en die spiraal die je er in hebt hangen kan gevaarlijk zijn (staart er tussen), dus die zou ik er persoonlijk niet in hangen. 

RedPassion schreef:Mooi formaat kooi!Ik heb ze zelf altijd wel een stuk voller, vooral met hangmatjes en takken/klimhoutjes. Wilgenhout of fruitbomenhout is heel geschikt. Hangmatjes maak ik vaak samen met mijn moeder, of ik bestel ze bij hangmatjesenzo.nl. Een loopwiel (diameter 29 cm) is ook wel een aanrader en die spiraal die je er in hebt hangen kan gevaarlijk zijn (staart er tussen), dus die zou ik er persoonlijk niet in hangen.
Dit is 1 van mijn aluminium kooien:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik zal straks nog foto's van de andere kooien zoeken.
RedPassion schreef:Mooi formaat kooi!Ik heb ze zelf altijd wel een stuk voller, vooral met hangmatjes en takken/klimhoutjes. Wilgenhout of fruitbomenhout is heel geschikt. Hangmatjes maak ik vaak samen met mijn moeder, of ik bestel ze bij hangmatjesenzo.nl. Een loopwiel (diameter 29 cm) is ook wel een aanrader en die spiraal die je er in hebt hangen kan gevaarlijk zijn (staart er tussen), dus die zou ik er persoonlijk niet in hangen.
Dit is 1 van mijn aluminium kooien:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik zal straks nog foto's van de andere kooien zoeken.
ook die knaaghoutjes heb ik sinds kort hangen en inderdaad wilgenhout ook super. Heb kort geleden nog 2 wigwam hangmatten gekocht bij Mariska en keken er eerst niet naar om maar nu.......is t dringen haha. Iglo's heb ik ook maar ook uit de duitse dierenwinkels de echte blokhutten op z'n Tirols want t gras is natuurlijk groener aan de andere kant he
. Waar ze bij mij ook heerlijk op slapen zijn die vetbedden uit de hondenartikelen
is ook lekker zacht en warm.