Donja schreef:ProPlan heeft een nieuw voer op de markt, deels brokken, deels gedroogd vlees.
Mijn ervaring is dat de brokken van RC en PP erg vergelijkbaar zijn, dus je zou kunnen overwegen om dit nieuwe voer uit te proberen. kan me voorstellen dat je wat huiverig bent om wat anders te proberen, maar als je eigen voer echt niet meer leverbaar is...
Ga ik even naar kijken. Ja ben inderdaad erg huiverig om wat nieuws uit te proberen. Geeft vaak weken ellende.
xSCWx schreef:Ik kan alleen beloningssnacks vinden. Dat wordt een duur grapje, dus misschien is zelf drogen dan een betere optie.
Ja dat word een beetje te gek.
fransje23 schreef:Ik neem aan dat je Rene Wielens, importeur van D&H, al geprobeerd hebt?
Ja bij hem staat ook momenteel niet leverbaar en dat heeft D&H zelf ook aangegeven en het is daar zeker een keer zo duur. Maar dat is nog het minst erg.
speurneusc schreef:heb je de energie variant van royal canin wel eens geprobeerd, voor een hond die de normale versie krijgt en daar bv 3bekers van op een dag nodig heeft, heeft aan een beker energie genoeg, dus om ze wat dikker te krijgen ga je zelfs minder voeren omdat ze al gauw tegen de hoeveelheid aanhikken. is wel iets duurder maar je doet 2.5x langer met een zak
Nee een ander voer wil ik hem niet gaan geven ook mede daar hij al 9 is en ik hem niet een energierijk voer zoals dat wil geven en ik hem dan ook zou moeten omstellen en het andere RC voer doet hij het super op, het gaat om dat extraatje wat hij erbij kreeg.
8nnemiek schreef:En als je nu alleen Royal canin blijft voeren, met een smaakje er overheen? Ik geef mijn hond een klein beetje uit een bakje Cesar erbij, dat roer ik er doorheen, echt alleen voor de smaak. Dan eet ie netjes alles op.
Het gaat erom dat hij van dat vlees wat meer body krijgt wat bij de RC niet is. Hij is niet de dikste namelijk. En moeilijk op gewicht te houden en te krijgen.
kimmie261 schreef:
Lijkt er wel op. Ga ik me in verdiepen