Goof schreef:Misschien is het niet willen lopen op dit moment niet eens angst, maar pijn?
De pijn kan het inderdaad ook wel heel goed zijn. Het is natuurlijk een hond en zal niet zo lopen zeuren zoals wij dat doen. Wil ik soms nog wel eens vergeten dat zij een heel andere taal spreekt dan ik. Zonder pijnstilling zal denk ik een hel voor haar zijn. Haar poot was op dag 1 en 2 drie keer zo dik als normaal en er zit nog steeds een zwelling. Ze heeft echt een flinke klap gemaakt op het asfalt dus een zware kneuzing zal het ook wel zijn.
Ze krijgt Norocarp tabletten en hier krijgt ze 100 gram per dag van. 's ochtends om 8 uur een tablet en 's avonds 8 uur een tablet. Volgens de bijsluiter normaal voor analgesie en vermindering van chronische ontsteking maar ook bij behandeling van postoperatieve pijn.
Ze kreeg eerst anderhalve tablet per dag maar ik heb om meer gevraagd omdat ze op een gegeven moment badend in het zweet en rillend in haar mand lag. Binnen in huis loopt ze trouwens helemaal niet op haar poot. Heb wel het idee dat de pijn houdbaar is met de pijnstilling.
De halsband omdoen is zeker het proberen waard. maar heb je ook tips hoe ik haar dan uit huis kan krijgen? Dat is het grootste struikelblok. Eenmaal uit het portiek loopt ze namelijk wel.