Wandelen met de hond omgeving Gorinchem

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BenteMaxime

Wandelen met de hond omgeving Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-13 12:57

Hallo bokkers!

Ik en mijn hond Sox zijn op zoek naar nieuwe plekjes waar wij lekker kunnen wandelen omgeving Gorinchem!
De plekken zoals de Dalemse Poort, het strandje bij Vuren en bij de steenfabriek kennen wij al. Ook Lingebos is bekend.
We zoeken een plek waar we lekker kunnen lopen over het gras, zand of een stuk op de harde grond. Ook een plek waar we even kunnen gaan zitten vinden wij fijn. Water waar hij even in kan afkoelen is ook lekker!
Weten jullie een leuk plekje om te wandelen? Laat het even weten!

Groetjes,
Bente & Sox
Afbeelding

floorsil

Re: Wandelen met de hond omgeving Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:14

zelf loop ik graag met mijn hond in de nieuwe wijk dalem, je kan daar mooi over een houtsnipper pad lopen en dan kan je achterlangs paralel aan de dijk weer terug lopen evt ook via de dijk en dan langs de merwede lopen.
Ik weet niet of je een auto hebt, anders bij de steenfabriek in vuren is ook leuk, hebben ze nu ook helemaal aangepast. mocht je nog wat plekken weten dan hoor ik het wel.

waar in Gorinchem woon je ergens. zelf woon/ of eigenlijk mijn ouders wonen in oost.

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-13 14:30

Ik heb geen auto, helaas. Steenfabriek ken ik al, als het goed is had ik dat ook vermeld, maar dat is zeker een mooi plekje om te wandelen. Ik woon achter de dijk bij de Gamma, dat ken je wel? Linge 3 is de wijk.

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:29

Als je met het pontje naar de overkant vaart (woudrichem) kun je daar heerlijk in de uiterwaarden lopen met je hondjes, (bij de uitkijkplaats vinkennestje) er lopen weliswaar koeien en paarden maar die zijn mensen en honden gewend.
Zo zie je ook is een keer de overkant :D

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-13 18:39

Jaaa klopt! Daar ben ik ook wel is geweest, maar daar kan je inderdaad heerlijk wandelen! Nog meer leuke plekjes? Ik ga vanavond net als gisteravond rondje asiel doen, althans zo noem ik 't haha. Ik zet mijn fiets bij de moskee bij de haarsekade en loop achter de moskee langs, voor het davinci langs, achter het asiel in Gorinchem langs, over het gras terug en dan weer op de fiets. Geen water ofzo, maar wel een lekker rondje opzich! Je moet het alleen niet al te laat maken daar...

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 22:31

Bij de gamma daar parallel naar achter toe? Bij de schapenwei? Ik ga ook vaak naar de weilanden waar je eigenlijk niet mag komen is nu bouwterrein. Maar ook richting dalem/vuren waar het nieuwe winkelcentrum komt. Of bij de zandfabriek aan de overkant net ever de brug. Langs de merwede richting arkel, in de buurt van papland.

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 22:33

Avelingen bij schelluinen!

En langs de Linge, zegmaar vanaf letoile tot aan arkel zelf is een mooi wandelpad.

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 10:40

In de buurt van Da Vinci heb je ook een groot veld achtig iets. Dat is zeg maar bij de Cruijf Court en de tennisbaan. Eigenlijk gaan ze er bouwen, maar de laatste jaren lopen er eigenlijk alleen maar mensen met de honden. Het is niet bijzonder 'mooi', maar wel ideaal om je hond los te laten en lekker te laten rennen en socializen met andere honden.

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-13 22:26

Bedankt voor de reacties! Ik ga hier is lekkere avondwandelingen van maken! Weten jullie nog meer hoor ik het graag!

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 22:29

Zwaai 't nieuwe schooljaar dan maar eens een keer als je langs davinci loopt ^__^

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-13 23:03

Gelukkig zit ik er zelf niet op school! Jij wel? Ik ben vrijwilliger op 't asiel dus loop er vaak genoeg langs! :)